تصویر
عملیات اجرایی پروژه فاز دوم ساختمان اداری شهرداری گلسار کلید خورد
12 شهریور 1402 - 16:30
4
با حمایت های استاندار البرز و پیگیری های صورت گرفته از سوی مهندس گودرزی شهردار گلسار فاز دوم اجرای پروزه ساختمان اداری شهرداری گلسار با نظارت معاونت فنی و عمرانی شهرداری آغاز گردید .
ارسال توسط :
پ
پ

با حمایت های استاندار البرز و پیگیری های صورت گرفته از سوی مهندس گودرزی فاز دوم اجرای پروزه ساختمان اداری شهرداری با نظارت معاونت فنی و عمرانی شهرداری آغاز گردید .

در این فاز عملیات دیوار کشی و نصب نرده محوطه ، اجرای نمای ساختمان و نصب درب ورودی ساختمان با اعتباری بالغ بر ۷۰/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال اجرایی می گردد.
شهردار گلسار در خصوص اجرای این پروژه بیان داشت: پروژه ساختمان اداری شهرداری پس از وقفه ۸ ساله با حمایت های دکتر عبداللهی استاندار البرز و تلاش همکارانم در مجموعه شهرداری در مسیر اجرا قرار گرفته است و امیدواریم بتوانیم با اجرای طرح ها و پروژه های مختلف در سطح شهر گلسار و تکمیل پروژه های نیمه تمام به سمت توسعه و احیای شهر و ایجاد فضای امید افرینی برای مجموعه حرکت کنیم.
وی در پایان خاطر نشان کرد : علیرغم کمبود منابع مالی ، شهرداری اجرای پروژه های عمران شهری را با قوت و قدرت پیش خواهد برد و بیشترین سعی ما بر این است تا با اولویت بندی پروژه های نیمه تمام زمینه تکمیل و بهره برداری از این پروژه ها را به انجام برسانیم .

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.