تصویر
عملیات اجرایی ۲ قرائت خانه در فردیس کلید خورد
25 دی 1402 - 15:56
2
محمدرضا احمدی نژاد از آغاز عملیات اجرایی ۲ قرائت خانه در فردیس خبر داد و اظهار کرد: این دو قرائت خانه قرار است در شهرک رزکان نو منطقه ۲ و بلوار امام رضا(ع) منطقه یک احداث شود.
ارسال توسط :
پ
پ

محمدرضا احمدی نژاد از آغاز عملیات اجرایی ۲ قرائت خانه در خبر داد و اظهار کرد: این دو قرائت خانه قرار است در شهرک رزکان نو منطقه ۲ و بلوار امام رضا(ع) منطقه یک احداث شود.

وی در ادامه افزود: مساحت هریک از این قرائت خانه‌ها ۲۷۰ متر مربع است و برای احداث آنها حدودا ۱۰۴ میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.
خاطرنشان کرد: در صدد هستیم این پروژه ها را در نیمسال اول سال ۱۴۰۳ به بهره برداری برسانیم.
وی هدف از احداث قرائت خانه‌ها را توسعه فرهنگ کتابخوانی الکترونیکی و ایجاد فضایی جهت برگزاری کلاس‌های آموزشی برای شهروندان اعلام کرد و گفت: توسعه زیرساخت‌های به طور ویژه در دستور کار است.
احمدی نژاد تصریح کرد: مدیریت شهری فردیس در صدد است با ایجاد فضاهای فرهنگی و ، نیاز شهروندان به مراکز تفریحی، فرهنگی و ورزشی را جهت گذران اوغات فراغت برآورده کرده و سطح کیفی زندگی شهری را بیش از پیش ارتقاء دهد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.