تصویر
عملیات احداث جوی روسی در خیابان «پیروزی و مطهری»
19 بهمن 1401 - 13:48
2
سرپرست منطقه ۸ شهردار کرج از اجرای عملیات جمع‌آوری دال بتنی و احداث جوی روسی در خیابان پیروزی و مطهری واقع در این منطقه خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

سرپرست منطقه ۸ شهردار از اجرای عملیات جمع‌آوری دال بتنی و احداث جوی روسی در خیابان پیروزی و مطهری واقع در این منطقه خبر داد.

از اتمام عملیات رفع اختلاف ارتفاع با احداث جوی روسی دوبل بین خیابان پیروزی و مطهری و همچنین جمع‌آوری دال های بتنی انتهای خیابان پیروزی و احداث جوی روسی دوبل در این محدوده توسط معاونت فنی و عمرانی منطقه خبر داد.
رضوانی بابیان اینکه زمان زیادی از عمر این جداول می‌گذرد و همچنین چهره نازیبایی به خود گرفته‌اند، اظهار داشت: در این راستا منطقه اقدام به تعویض جداول فرسوده کرده است.
وی گفت: این طرح باهدف افزایش رفاه حال شهروندان، سهولت دررفت و آمد، زیباسازی، هدایت آب‌های سطحی، رفع اختلاف ارتفاع، همچنین رفع گرفتگی جوی سرپوشیده و جلوگیری از تجمع موش و زباله انجام‌شده است.
این مسئول عنوان کرد: جدول‌گذاری معابر و خیابان‌ها به لحاظ نقش و تأثیرگذاری بر چهره شهر بسیار حائز اهمیت است و توجه به این امر از برنامه‌ها و اولویت‌های شهرداری است.
رضوانی در پایان افزود: هدف از اجرای طرح‌های عمرانی ارائه خدمات باکیفیت بهتر به شهروندان و تأمین رفاه حال آن‌ها است و امیدواریم با اعتبارات بیشتر خدمات مضاعفی را در این خصوص به شهروندان ارائه نماییم.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.