تصویر
عملیات اصلاح و توسعه شبکه ۲ مرکز مخابرات کرج آغاز شد
17 آبان 1401 - 9:05
0
مدیرکل مخابرات منطقه البرز با بیان اینکه خطوط تلفن ثابت و سیار مشترکان بخش هایی از شهرستان کرج با اختلال مواجه است، گفت: این اختلال بدلیل آغاز عملیات اصلاح و توسعه شبکه کابلی ۲ مرکز مخابرات شهرستان کرج ایجاد خواهد شد.
ارسال توسط :
پ
پ

مدیرکل مخابرات منطقه البرز با بیان اینکه خطوط تلفن ثابت و سیار مشترکان بخش هایی از شهرستان با اختلال مواجه است، گفت: این اختلال بدلیل آغاز عملیات اصلاح و توسعه شبکه کابلی ۲ مرکز مخابرات شهرستان کرج ایجاد خواهد شد.

عبدالله بیان گفت: بر این اساس عملیات کابل برگردان و توسعه شبکه کابلی و سوییچ برای خطوط تلفن ثابت و دیتای مشترکان مراکز مخابراتی شهیدان غیاثی و شهید اندرزگو کرج اجرا و تا پنجشنبه ادامه خواهد داشت.
وی اضافه کرد: با اجرای این عملیات فنی این اختلال و قطعی تلفن در مرکز شهیدان غیاثی در محدوده باغستان غربی بوستان ۱۴ ، انتهای بلوار باغستان بوستان های ۱۳تا ۱۵ و ۱۷ تا ۱۹ همراه است.
بیان گفت: همچنین اختلال و قطعی تلفن ثابت و سیار در مرکز مخابرات شهید اندرزگو در محدوده حصارک ، ضلع جنوبی میدان دانشگاه ، ضلع شرقی شهرک رازی و خیابان گلستان وجود خواهد داشت.
وی خاطرنشان کرد: پس از اجرای عملیات توسعه خطوط کابلی ، اختلال در تلفن مشترکان این مراکز برطرف خواهد شد.

اکنون بیش از یک میلیون و ۱۰۰ شماره تلفن ثابت در استان البرز فعال است.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.