تصویر
عملیات امداد رسانی در انفجار واحد تولیدی لوازم آرایشی در شهرک صنعتی سیمین دشت اجرا شد
20 دی 1402 - 9:57
1
حسین عاشوری رئیس این سازمان بیان داشت: طی تماس تلفنی در ساعت ۱۵ و ۶ دقیقه از وقوع حادثه انفجار در محل شهرک صنعتی سیمین دشت، واقع در شهر فردیس مطلع شدیم و باتوجه به خبر اعلامی، سریعاً اقدام به اعزام ۹ دستگاه خودرو از ایستگاه‌های عملیاتی به همراه ۲۶ نفر نیروی امداد و نجات آتش نشان به محل حادثه شد، که عوامل آتش نشانی در زمان کمتر از چهار دقیقه به محل حادثه رسیده اند.
ارسال توسط :
پ
پ

حسین عاشوری رئیس این سازمان بیان داشت: طی تماس تلفنی در ساعت ۱۵ و ۶ دقیقه از وقوع حادثه انفجار در محل شهرک صنعتی سیمین دشت، واقع در شهر مطلع شدیم و باتوجه به خبر اعلامی، سریعاً اقدام به اعزام ۹ دستگاه خودرو از ایستگاه‌های عملیاتی به همراه ۲۶ نفر نیروی امداد و نجات آتش نشان به محل حادثه شد، که عوامل آتش نشانی در زمان کمتر از چهار دقیقه به محل حادثه رسیده اند.

عاشوری افزود: با حضور عوامل سازمان آتش نشانی در محل حادثه مشخص شد که در اثر نشت گاز صنعتی خط تولید کارخانه انفجاری صورت گرفته است که باعث آتش سوزی محل کارخانه شده است.
وی در ادامه گفت: نیروهای آتش نشانی فوراً اقدام به خارج کردن مصدومین داشته و با سرعت عمل بالا نسبت به اطفای حریق و پیشگیری از گسترش آن اقدام کرده و عملیات سرد نمودن مخازنی که دارای مواد اشتعال‌زا بوده است را اجرا و نسبت به ایمن سازی محیط اقدامات فنی را انجام داده اند.
همچنین از انفجارات احتمالی بعدی پیشگیری نموده اند و به لطف الهی از گسترش حادثه و آسیب بیشتر جلوگیری به عمل آمد.
عاشوری بیان داشت متأسفانه در اثر این حادثه ۵۳ نفر از پرسنل کارخانه دچار مصدومیت شده اند که فوراً به عوامل اورژانس تحویل و به منظور طی کردن مراحل درمانی به بیمارستان منتقل شده اند و خوشبختانه در این حادثه هیچگونه فوتی نداشته ایم و بیشتر مصدومین هم رو به بهبود و دارای شرایط عمومی مناسبی هستند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.