تصویر
عملیات جمع آوری نخاله‌های ساختمانی و پاکسازی اراضی آرامستان شهر فردیس آغاز شد
23 آبان 1402 - 17:44
0
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری فردیس گفت: عملیات جمع آوری پسماندهای ساختمانی و تسطیح و رگلاژ اراضی تملک شده جهت احداث آرامستان در شهر فردیس با بهره گیری از ماشین آلات مکانیزه در دست اجرا است.
ارسال توسط :
پ
پ

معاون خدمات شهری و محیط زیست گفت: عملیات جمع آوری پسماندهای ساختمانی و تسطیح و رگلاژ اراضی تملک شده جهت احداث آرامستان در شهر با بهره گیری از ماشین آلات مکانیزه در دست اجرا است.

ناصر حاجی محمدی از اجرای عملیات جمع آوری نخاله های ساختمانی خبر داد و اظهار کرد: به منظور احداث راه دسترسی به اراضی آرامستان، طرح جمع آوری پسماندهای ساختمانی که در طی سال های گذشته در این اراضی دپو شده بود در حال انجام است.
وی در ادامه افزود: در همین راستا با تلاش نیرو های خدماتی و با استفاده از ماشین آلات راه سازی (لودر، گریدر، کامیون و…) تسطیح، رگلاژ و پاکسازی اراضی به صورت مستمر انجام می شود.
معاون خدمات شهری شهرداری فردیس خاطر نشان کرد: با توجه به ضرورت تسریع در احداث آرامستان در شهر فردیس به زودی اراضی تملک شده محصور می گردد و در اختیار مدیریت آرامستان قرار خواهد گرفت.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.