عملیات مرصاد علاوه بر پیروزی نظامی، یک پیروزی امنیتی برای جمهوری اسلامی بود
07 مرداد 1402 - 9:51
شناسه : 606063
2
مسئول حفظ آثار دفاع مقدس سپاه استان البرز با بیان اینکه عملیات غرور آفرین مرصاد، یک پیروزی امنیتی بود، گفت: این عملیات ضربه بزرگی به سازمان منافقین وارد کرد و اجرای آن از نظر امنیتی نیز به نفع کشور بود.

مسئول حفظ آثار دفاع مقدس سپاه استان البرز با بیان اینکه عملیات غرور آفرین مرصاد، یک پیروزی امنیتی بود، گفت: این عملیات ضربه بزرگی به سازمان منافقین وارد کرد و اجرای آن از نظر امنیتی نیز به نفع کشور بود.

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، علی کرمی مسئول حفظ آثار دفاع مقدس سپاه استان البرز اظهار داشت: عملیات مرصاد که آخرین عملیات ۸ سال دفاع مقدس به حساب می‌آید با موفقیت چشمگیری به پایان رسید و افزون بر آنکه پیروزی نظامی بزرگی در پی داشت با ضرباتی که به سازمان منافقین وارد شد، از نظر امنیتی نیز برای جمهوری اسلامی موفقیت بزرگی بود و آخرین برگ تاریخ جنگ نیز بسیار افتخار آمیز ورق خورد.
وی افزود: پنجم مرداد ماه ۱۳۶۷ آخرین و سرنوشت سازترین عملیات‌های دوران طلایی دفاع مقدس با رمز مقدس یا علی بن ابی طالب توسط یگان‌های رزمی سپاه پاسداران و هوانیروز قهرمان و نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی در محور جاده اسلام آباد غرب و کرمانشاه در مقابله با حمله منافقین کوردل بحول قوه الهی باموفقیت صددرصد انجام شد.
مسئول حفظ آثار دفاع مقدس استان البرز با بیان اینکه در این عملیات لشکر ۲۷محمدرسول الله(ص) از محور جاده پلدختر به اسلام آباد و یگان‌های قرارگاه نجف اشرف و سپاه کرمانشاه از معبر چهار زبر و ارتفاعات مشرف به روستای حسن آباد در یک عملیات غافلگیرانه با پشتیبانی هوایی هوانیروز ارتش مقتدر وارد عمل شدند و طومار ارتش به اصطلاح آزادی بخش منافقین را درهم پیچیدند، تصریح کرد: دشمنان خلق، متحمل تلفات بسیار سنگینی شدند، بیش از ۲۰۰۰نفراز۵۰۰۰ نیرو‌های آن ها کشته و زخمی و اسیر شدند و ضمن انهدام، مقادیر زیادی از ادوات جنگی آن‌ها بدست نیرو‌های خودی افتاد.
وی با اشاره به نقش رزمندگان استان البرز در این عملیات، خاطرنشان کرد: رزمندگان استان البرز در قالب یگان‌های لشکر محمد رسول الله (ص) و لشکر ده سید الشهدا(ع) وسپاه کرمانشاه در این عملیات خوش درخشیدند.

     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.