تصویر
عهدشکنی‌ دشمنان بارها به اثبات رسیده است
10 شهریور 1401 - 14:35
1
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: نباید به دشمن اطمینان کرد، چراکه عهدشکنی‌ آنها بارها به اثبات رسیده است.
ارسال توسط :
پ
پ

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: نباید به دشمن اطمینان کرد، چراکه عهدشکنی‌ آنها بارها به اثبات رسیده است.

اسماعیل کوثری در مراسم گرامیداشت هفته دولت که در تالار شهیدان نژادفلاح برگزار شد، اظهار کرد: یکی از اقدامات بزرگ دولت جراحی است و با وجود اینکه منجر به افزایش قیمت برخی اقلام شد اما در صورت انجام ندادن آن با مشکلات زیادی مواجه می‌شدیم.
وی با بیان اینکه نمایندگان مجلس نیز با این امر موافق بودند و حالا هم به اقتصاد کشور خوشبین هستند، تصریح کرد: شاخص‌های اقتصادی کشور رشد کرده است، البته باید اقدامات بیشتری برای حل مشکلات معیشتی مردم صورت گیرد.
نماینده مردم تهران در مجلس بیان کرد: دولت به ظرفیت‌های داخلی اعتماد دارد و اقتصاد کشور را به مذاکرات هسته‌ای وصل نکرده است.
وی خاطرنشان کرد: ایران تاکنون به تمامی تعهدات هسته‌ای خود عمل کرده است اما آمریکایی‌ها بودن که عهدشکنی کردند و توافق را بر هم زدند.
کوثری با اشاره به تلاش غربی‌ها برای تحمیل خواسته‌ای غیرمشروع در مذاکرات هسته‌ای گفت: نباید به دشمن اطمینان کرد، چراکه عهدشکنی آنها بارها به اثبات رسیده است.
وی اظهار کرد: بدون برداشتن کامل تحریم‌ها و اخذ تضمین‌های لازم و همچنین راستی‌آزمایی اجرای تعهدات از سوی غربی‌ها توافق هسته‌ای به نتیجه نخواهد رسید.
نماینده مردم تهران در مجلس بیان کرد: در حوزه مذاکرات هسته‌ای اقدامات بسیار مطلوبی توسط دولت و مجلس رقم خورده است و نخواهیم گذاشت تا حقوق هسته‌ای ملت ایران ضایع شود.
وی با بیان اینکه مذاکرت هسته‌ای فعلی با دفعات قبل فرق می‌کند، تصریح کرد: به دلیل خروج غربی‌ها از توافق هسته‌ای ما هستیم که قواعد بازی را مشخص می‌کنیم.

منبع مهر

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.