تصویر
عکس | پایان جنجال‌ها؛ نکونام با استقلال پرواز کرد
06 مهر 1403 - 19:32
شناسه : 1276702
1

پس از دو روز پر حاشیه، بلاخره کاروان استقلال با حضور جواد نکونام، برای تقابل با السد، راهی قطر شد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پس از دو روز پرحاشیه، بالاخره کاروان استقلال با حضور جواد نکونام، برای تقابل با السد، راهی قطر شد. این اتفاق در حالی رخ داد که نکونام، سرمربی استقلال، شب گذشته […]

پس از دو روز پر حاشیه، بلاخره کاروان استقلال با حضور جواد نکونام، برای تقابل با السد، راهی قطر شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پس از دو روز پرحاشیه، بالاخره کاروان استقلال با حضور جواد نکونام، برای تقابل با السد، راهی قطر شد. این اتفاق در حالی رخ داد که نکونام، سرمربی استقلال، شب گذشته در یک اقدام غیرمنتظره نامه خداحافظی خود را منتشر کرده و از سمتش کناره‌گیری کرده بود. اما با مخالفت باشگاه و اصرار به ادامه همکاری، سرمربی آبی‌پوشان دوباره به تیم بازگشت و در آخرین تمرین استقلال پیش از سفر به قطر شرکت کرد.

به گزارش ورزش سه، نکونام که پس از شکست یک‌ بر صفر استقلال مقابل پرسپولیس در دربی پایتخت، با انتقادات شدید هواداران مواجه شده بود، به نظر می‌رسید تصمیم قطعی به ترک تیم گرفته است. هواداران خشمگین استقلال پس از این شکست سنگین، خواستار استعفای نه تنها نکونام، بلکه دو مدیر اصلی باشگاه؛ یعنی شهریاری و سمیعی نیز شده بودند. با این حال، این درخواست‌ها از سوی مدیریت باشگاه نادیده گرفته شد و هر سه نفر همراه تیم به قطر رفتند.

2087228

در این دو روز گذشته، شایعات زیادی درباره جایگزینی موقت برای نکونام مطرح شده بود. حتی گمانه‌زنی‌ها از استفاده از یک مربی موقت برای هدایت تیم در بازی با السد حکایت داشت. اما با بازگشت نکونام به تمرین و همراهی او با تیم به قطر، تمام شایعات پیرامون این مسئله به پایان رسید. استقلال با سرمربی خود برای این دیدار حساس آماده می‌شود و نکونام روی نیمکت این تیم خواهد نشست.

این اتفاقات در شرایطی رخ داده که جواد نکونام خود نیز از فشارهای وارده و شرایط دشوار تیم پس از شکست در دربی ناراضی بوده است. از سوی دیگر، هواداران استقلال نیز از عملکرد تیم و همچنین حواشی پیرامون آن بسیار ناراضی هستند. با وجود اینکه حضور نکونام در تمرین امروز و سفر به قطر، کمی از تنش‌ها کاسته است، اما مشخص است که او و تیمش باید در بازی مقابل السد نتیجه بگیرند تا فضای ملتهب پیرامون استقلال آرام شود.

حضور نکونام در این سفر به نوعی پایان‌بخش تمامی شایعات درباره تغییرات کادر فنی استقلال است. او همچنان هدایت تیم را در دست دارد و هدفش کسب نتیجه در بازی مهم مقابل السد خواهد بود. این دیدار نه تنها برای سرنوشت استقلال در لیگ نخبگان آسیا اهمیت دارد، بلکه برای تثبیت جایگاه نکونام در نیمکت آبی‌پوشان نیز حیاتی خواهد بود.

با این حال، فشار هواداران همچنان بر تیم و مدیریت وجود دارد. هواداران خواهان تغییرات گسترده‌ای در تیم و باشگاه هستند و شاید نتایج آینده استقلال در این مسیر تأثیر مستقیمی داشته باشد. نکونام، شهریاری و سمیعی حالا باید در دوحه به فکر موفقیت استقلال و فراموش کردن روزهای پرحاشیه اخیر باشند تا هواداران را بار دیگر راضی کنند.

۲۵۸ ۲۵۸

خبرآنلاین

     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.