تصویر
عیادت مدیرکل بنیاد شهید البرز از ایثارگران در هفته دفاع مقدس
05 مهر 1403 - 1:14
شناسه : 1271739
2
مدیرکل بنیاد شهید البرز از ایثارگران بستری در بیمارستان امام خمینی کرج عیادت کرد. این دیدار صمیمانه، تجدید میثاقی با ارزش‌های والای ایثار و شهادت بود.
ارسال توسط : نویسنده : جواد احمدی منبع : اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز
پ
پ

به گزارش پایگاه خبری سمن البرز به نقل از اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز، ، معاون بهداشت و درمان به همراه جمعی از روسای ستادی همزمان با هفته دفاع مقدس با حضور در بیمارستان امام خمینی(ره) کرج ضمن بازدید از بیمارستان با ایثارگران بستری در این بیمارستان دیدار و رونددرمانی این عزیزان را پیگیری کردند.

تکریم ایثارگران، وظیفه همگانی

در هفته‌ای که یادآور رشادت‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس است، دیدار با ایثارگرانی که سلامتی خود را در راه دفاع از میهن فدا کرده‌اند، اهمیت ویژه‌ای دارد. حضور مدیرکل بنیاد شهید البرز در بیمارستان امام خمینی(ره)، نشان از قدردانی و ارج نهادن به مقام شامخ ایثارگران دارد.

دیدار صمیمانه و دلجویی از ایثارگران

دیدار صمیمانه مدیرکل بنیاد شهید البرز با ایثارگران بستری در بیمارستان

در این دیدار صمیمانه، مدیرکل بنیاد شهید البرز با تک تک ایثارگران بستری گفتگو کرد و ضمن دلجویی از آنان، در جریان روند درمانی‌شان قرار گرفت. او با گوش سپردن به مشکلات و دغدغه‌های این عزیزان، بر تلاش بی‌وقفه بنیاد شهید برای رفع نیازهای آنان تأکید کرد.

پیگیری مشکلات بیمارستان در ارائه خدمات به ایثارگران

در ادامه این بازدید، دانش کهن در نشست هم‌اندیشی با دکتر عبادی رئیس بیمارستان و مجموعه مدیرتی بیمارستان شرکت کرد. در این نشست، مشکلات بیمارستان در خصوص ارائه خدمات درمانی به ایثارگران مورد بررسی قرار گرفت و راهکارهایی برای بهبود این خدمات ارائه شد.

تأکید بر ارتقای کیفیت خدمات درمانی به ایثارگران

مدیرکل بنیاد شهید البرز در این جلسه بر لزوم ارائه خدمات درمانی با کیفیت و در شأن ایثارگران تأکید کرد. او با اشاره به اینکه ایثارگران سرمایه‌های ارزشمند کشور هستند، خواستار تلاش همه‌جانبه برای رفع مشکلات و ارتقای سطح خدمات درمانی به این عزیزان شد.

تداوم راه ایثار و شهادت

هفته دفاع مقدس، فرصتی مغتنم برای یادآوری رشادت‌ها و فداکاری‌های ایثارگران و شهداست. دیدار مدیرکل بنیاد شهید البرز با ایثارگران بستری در بیمارستان، نمادی از تداوم راه ایثار و شهادت و تجلیل از مقام شامخ این عزیزان است. این دیدارها، علاوه بر تقویت روحیه ایثارگران، نشان‌دهنده توجه و حمایت مسئولان از آنان است.

دیدار اخیر مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز از ایثارگران بستری در بیمارستان، نمادی از تعهد و دلسوزی عمیق این نهاد نسبت به جامعه ایثارگری است. امیرحسین دانش کهن با حضور خود در کنار این عزیزان، نه تنها مرهمی بر آلام آنان بود، بلکه بار دیگر بر اهمیت حفظ و پاسداشت ارزش‌های والای ایثار و شهادت تأکید کرد. پیگیری مشکلات بیمارستان و تلاش برای ارتقای کیفیت خدمات درمانی به ایثارگران، نشان از رویکرد فعال و مسئولانه مدیرکل بنیاد شهید البرز دارد. این اقدامات، امید و اطمینان را در دل جامعه ایثارگری زنده نگه می‌دارد و نشان می‌دهد که فداکاری‌های آنان فراموش نشده است.

تداوم راه ایثار و شهادت با همدلی و مشارکت

تجلیل از مقام شامخ ایثارگران و شهدا، وظیفه همگانی است. هر یک از ما می‌توانیم با مشارکت در برنامه‌ها و فعالیت‌های مرتبط با این عزیزان، دین خود را به آنان ادا کنیم. بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز، با برگزاری چنین دیدارها و برنامه‌هایی، بستری مناسب برای تجلیل از ایثارگران و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت فراهم می‌کند. از همه مردم شریف استان البرز دعوت می‌شود تا با مشارکت فعال در این برنامه‌ها، به تداوم راه ایثار و شهادت کمک کنند.

یادمان باشد که ایثارگران، ستارگان درخشان آسمان ایران هستند و قدردانی از آنان، وظیفه همه ماست.

صدای شما، راهنمای ما در پایگاه خبری و اطلاع رسانی سمن البرز

دیدگاه‌ها، نظرات و پیشنهادات شما عزیزان، چراغ راه ما در مسیر خدمتگزاری به جامعه ایثارگری است. از شما دعوت می‌کنیم تا با ارسال نظرات و پیشنهادات خود در خصوص این خبر و سایر فعالیت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز، ما را در بهبود خدمات و برنامه‌های خود یاری کنید. با همدلی و مشارکت، می‌توانیم آینده‌ای روشن‌تر برای جامعه ایثارگری رقم بزنیم و یاد و خاطره شهدا و ایثارگران را زنده نگه داریم.

 

     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.