تصویر
غدیر نقطه عطف دین ، سروش سعادت و اتمام حجت خداوند با رهپویان ولایت است
28 تیر 1401 - 8:34
1
شهردار کمالشهر در جشن غدیر و مراسم افتتاح نماز خانه شهرداری که با حضور اعضای شورای اسلامی و پرسنل شهرداری برگزارشده بود ، ضمن تبریک ایام و با تاکید براین مطلب افزود: واقعه غدیر در حقیقت ، اتمام رسالت در مسیر سعادت و عهد و پیمان با ولایت است که نقش محوری و مهمی در بهروزی دنیوی و اخروی مسلمانان دارد.
ارسال توسط :
پ
پ

در جشن غدیر و مراسم افتتاح نماز خانه شهرداری که با حضور اعضای شورای اسلامی و پرسنل شهرداری برگزارشده بود ، ضمن تبریک ایام و با تاکید براین مطلب افزود: واقعه غدیر در حقیقت ، اتمام رسالت در مسیر سعادت و عهد و پیمان با ولایت است که نقش محوری و مهمی در بهروزی دنیوی و اخروی مسلمانان دارد.

وی در ادامه افزود:عید سعید غدیر خم سر آغاز امامت و ولایت و نیز احیای شعائر اسلامی است .
بهمنی در ادامه افزود: پیام جاویدان این روز عظیم ، تمسک به ریسمان الهی ، ولایت و وحدت، همواره چون خورشیدی مسیر پرتلاطم حیات و کامیابی و عاقبتی نیکو را به ارمغان می آورد.
دکتر بهمنی در ادامه و با اشاره به برگزاری هرچه بهتر مراسم گرامیداشت عید غدیرخم گفت : در کمالشهرجشنهای متعددی با محوریت قرارگاه کمالشهر متشکل از ستاد نماز جمعه ، حوزه بسیج ۴۷۱ ، شورای اسلامی و شهرداری در سطح شهر برگزار میگردد.
شهردار کمالشهر در ادامه و ضمن اشاره به اقدامات جهادی جهت احداث این نمازخانه گفت : باهدف ایجاد پایگاه فرهنگی دینی و اقامه فریضه نماز ، این فضای مطلوب آماده و به بهره برداری رسید.
گفتنی است دراین جشن از پرسنل سادات شهرداری تجلیل به عمل آمد

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.