تصویر
غذای حیوانات خانگی قاچاق به مقصد نرسید
17 آبان 1401 - 14:31
4
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان از کشف غذای حیوانات خانگی قاچاق به ارزش تقریبی 2 میلیارد ریال خبر داد سرهنگ " مهدی افشاری " با اعلام این خبر بیان داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی با هدف پیشگیری از قاچاق کالا و ارز ، اقدام به کنترل خوردوهای عبوری در آزاد راه "کرج-قزوین" کرده و در این خصوص به یک دستگاه اتوبوس مسافربری مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.
ارسال توسط :
پ
پ

رئیس پلیس امنیت استان از کشف غذای حیوانات خانگی قاچاق به ارزش تقریبی ۲ میلیارد ریال خبر داد
سرهنگ " مهدی افشاری " با اعلام این خبر بیان داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی با هدف پیشگیری از قاچاق کالا و ارز ، اقدام به کنترل خوردوهای عبوری در آزاد راه "-قزوین" کرده و در این خصوص به یک دستگاه اتوبوس مسافربری مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.
وی با بیان اینکه در بازرسی انجام شده از اتوبوس ۱۱۷ کیسه غذای حیوانات خانگی و ۲۰ ثوب البسه قاچاق کشف شد، تصریح کرد: کارشناسان مربوطه ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده را ۲ میلیارد ریال برآورد کرده اند.
سرهنگ افشاری با اشاره به اینکه یک متهم در این زمینه دستگیر و به همراه محموله کشف شده با تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شد، از مردم خواست تا در صورت آگاهی از هرگونه فعالیت غیرمجاز در خصوص قاچاق کالا و ارز ، موضوع را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به اطلاع پلیس برسانند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.