تصویر
فاجعه ایجاد مسکن در اشتهارد بدون زیر ساخت شهری
12 مهر 1402 - 10:13
2
یک عضو شورای اسلامی شهر اشتهارد گفت: ایجاد مسکن بدون در نظر گرفتن زیر ساخت های شهری فاجعه است.
ارسال توسط :
پ
پ

یک عضو شورای اسلامی شهر اشتهارد گفت: ایجاد مسکن بدون در نظر گرفتن زیر ساخت های شهری فاجعه است.

مهندس "حمید محمودی" در نشست خبری با اصحاب رسانه افزود: طراحی و ساخت مسکن در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در چهار طبقه بدون پارکینگ و آسانسور فاجعه است.
وی با بیان اینکه اشتهارد ۹۵۰ هکتار وسعت دارد که افزودن ۱۰۷۰ هکتار به وسعت شهر بدون تامین زیرساخت های شهری که ابتدایی ترآن در حوزه آب و فاضلاب است مدیریت شهر را در ارائه خدمات شهری با مشکلات بی شمار مواجه خواهد کرد.
وی گفت: مسئولان با رویکرد تامین نیروی کار برای واحدهای تولیدی و صنعتی به دنبال مبدل کردن اشتهارد به خوابگاه بزرگ برای شهرک صنعتی هستند.
مهندس محمودی از تامین نیروی انسانی برای صنعت و بدون در نظر گرفتن کرامت انسانی انتقاد کرد و افزود: ساخت مسکن بدون کیفیت برای این قشر زحمت کش صرفا برای تامین نیروی کار واحدهای صنعتی، نگاه تاسف انگیز و دون شان کارگران است.
این عضو شورا گفت: در حال حاضر شهرداری با ایجاد دو شهرک سلمان فارسی (مسکن مهر) و شهرک صدرا (خیرین پایین) با مشکلات عدیده ای در حوزه مدیریت شهری رو به رو است و حال با الحاق ۱۰۷۰ هکتار به مساحت شهر، قطعا اشتهارد با چالش های متعددی رو به رو خواهد شد.
مهندس محمودی از مسئولان خواست پیش از ایجاد مسکن ابتدا زیرساخت های شهری را فراهم کنند و از اجرای طرح های بدون کارشناسی در این شهر پرهیز کنند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.