تصویر
فاز اول اتوماسیون جامع شهرسازی در شهرداری نظرآباد افتتاح شد
04 شهریور 1402 - 9:54
3
معاون فنی و عمرانی شهرداری نظرآباد از افتتاح فاز اول اتوماسیون جامع شهرسازی در شهرداری خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

معاون فنی و عمرانی شهرداری از افتتاح فاز اول اتوماسیون جامع شهرسازی در شهرداری خبر داد.

پورزارع در حاشیه آیین بهره برداری از اولین مرکز پایش تصویری و کنترل ترافیک شهر نظرآباد که در ساختمان شهرداری به بهره برداری رسید، اظهارداشت: این نرم افزار توسط شرکت صفا رایانه که یکی از بزرگترین شرکت های فعال در زمینه اتوماسیون شهرداریها در ایران می باشد نصب و راه اندازی شده و پس از آموزش کامل پرسنل شهرسازی ،درآمد ، کمیسیون ماده صد و اصناف رسما آماده خدمت رسانی به شهروندان محترم می باشد.
معاون فنی و عمرانی شهرداری نظرآباد اذعان کرد: سامانه یکپارچه شهرسازی تمامی نیازهای شهرسازی شهرداریها را پوشش داده و با یکپارچگی و ارتباط کامل با سیستم های ، مالی درآمد و املاک ،نوسازی و اتوماسیون اداری تحولی عظیم در جهت خدمات رسانی به شهروندان محترم می باشد.
پورزارع یادآور شد: این سامانه تمامی پردازش های پرونده ها را امکان پذیر و گامی اساسی جهت رسیدن به ایده شهر الکترونیک است.
وی به ویژگی های اتوماسیون جامع شهرسازی اشاره کرد و افزود: استعلام شهروندان در خصوص کاربردهای کلیه املاک واقع در محدوده شهر ، طرح های توسعه شهری و حتی مشاهده پیش دستور نقشه جهت کلیه پارامترها در پهنه مسکونی، خدماتی ، تجاری و … برای شهروندان جهت صدور پروانه ساختمانی را امکان پذیر می سازد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.