تصویر
فاز اول ساماندهی رودخانه کرج دهه فجر به بهره برداری می رسد
02 آذر 1401 - 15:36
2
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز از افتتاح و بهره برداری از فاز نخست ساماندهی رودخانه کرج در ایام مبارک دهه فجر خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز از افتتاح و بهره برداری از فاز نخست ساماندهی رودخانه در ایام مبارک دهه فجر خبر داد.

احمد افضلی با بیان این مطلب در جلسه ساماندهی رودخانه کرج که با حضور مدیرعامل آب منطقه ای، مدیرکل حفاظت محیط زیست و شهرداری و شورای اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: بخش اولیه طرح ساماندهی رودخانه کرج به مناسبت دهه مبارک فجر در قالب "طرح پارک رود" به طول یک کیلومتر و عمق ۱۰ متر در ایام مبارک دهه فجر به بهره برداری می رسد.
وی مساحت تقریبی این پروژه را یک هکتار عنوان کرد و گفت: طرح ساماندهی رودخانه مشتمل بر احداث دریاچه و پیاده راه در قالب پارک رود تعریف شده که تاکنون از بخش ۷ کیلومتری، ۳ کیلومتر آن آزادسازی شده است.
افضلی یادآور شد: امید است با تسریع در انجام این پروژه و همت شورای اسلامی شهر کرج و شهرداری بزودی شاهد بهره برداری کامل این مجموعه تفریحی باشیم.
به گفته سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز تعریف چنین پروژه هایی در مبادی ورودی و خروجی استان می تواند موجب رونق صنعت و گردشگری البرز شود که باید بیش از پیش مورد توجه دستگاه های ذیربط قرار گیرد

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.