فاز نخست مصلی فردیس ظرف ۹ ماه آینده تکمیل می‌شود

شهردار گفت: در فاز نخست صحن شبستان مصلی امام خمینی (ره) با اعتباری حدود ۳۴۵ میلیارد ریال در مدت ۹ ماه تکمیل می‌شود، البته بنا داریم این پروژه در اسرع وقت اجرا شود و زودتر از موعد به بهره‌برداری برسد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، محمدرضا احمدی‌نژاد امروز _شنبه بیست‌وهشتم مهر_ در آئین آغاز به کار مجدد عملیات عمرانی مجتمع مذهبی امام خمینی (ره) شهرستان فردیس که در محل این مصلی برگزار شد با بیان اینکه نگرش شورای اسلامی شهر و در سال سوم این دوره از شورا توسعه سرانه‌های فرهنگی است، اظهار کرد: در این راستا تکمیل مجتمع فرهنگی مذهبی امام خمینی (ره) در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا احداث ۲ سالن ، فرهنگ‌سرا، زمین‌های فوتبال و تنیس انجام شده است و اکنون فاز نخست عملیات اجرایی این مجتمع فرهنگی که بخشی از آن شبستان مصلی خواهد بود، در اسرع وقت آغاز می‌شود.

خاطرنشان کرد: در فاز نخست صحن شبستان مصلی امام خمینی (ره) با اعتباری بالغ بر ۳۴۵ میلیارد ریال در مدت ۹ ماه تکمیل می‌شود، ضمن اینکه با توجه به شرایط فصلی آب و هوا و احتمال بروز تغییرات جوی که موجب تأخیر در اجرای پروژه خواهد شد، بنا داریم تا طرح در اسرع وقت اجرا شود و زودتر از موعد به بهره‌برداری برسد.

احمدی‌نژاد گفت: پس از اجرای فاز نخست، این مجموعه در فازهای بعدی تکمیل و تقدیم شهروندان فردیس می‌شود.

این پروژه که سال ۹۲ در زمینی به مساحت ۲ هکتار کلنگ‌زنی شد، عملیات اجرایی آن بیش از ۵ سال است که متوقف شده است و اکنون با پیگیری امام جمعه فردیس، تکمیل آن توسط شهرداری انجام می‌شود.

منبع: ایمنا – البرز

امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگران توهین و اهانت نکنید

تصویر