تصویر
فاصله بین امام و امت سرآغاز تمام مشکلات و چالش ها است
03 مهر 1402 - 17:18
1
معاون تعلیم و تربیت سپاه استان البرز گفت: فاصله بین امام و امت سرآغاز تمام مشکلات و چالش های پیش روی ائمه معصومین(ع) بود، همین فاصله عمامه امیرالمومنین علیه السلام را خونین کرد.
ارسال توسط :
پ
پ

معاون تعلیم و تربیت سپاه استان البرز گفت: فاصله بین امام و امت سرآغاز تمام مشکلات و چالش های پیش روی ائمه معصومین(ع) بود، همین فاصله عمامه امیرالمومنین علیه السلام را خونین کرد.

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، حجت الاسلام والمسلمین ناصر مظلوم معاون تعلیم و تربیت سپاه امام حسن مجتبی (ع)، در تجمع عزاداران مسجد جامع کیانمهر در ظهر شهادت امام حسن عسکری علیه السلام، بیان کرد: سازمان وکلا امامین عسکریین زمینه سازی تبعیت از نواب امام زمان (عج)، در زمان غیبت امام بود.
وی همچنین با یادآوری فتنه هایی که در این ۴۳ سال بعد از انقلاب اسلامی ایران رخ داده خاطر نشان کرد: شخص و اشخاصی بعد از رحلت امام خمینی(ره)، سعی در تغییر جایگاه ولی فقیه داشتند و از استفاده لفظ امام برای مقام معظم رهبری ممانعت می‌کردند و همچنین از استفاده لفظ امت جلوگیری کرده و سعی در جایگزینی الفاظ ملت و شهروند داشتند.
حجت‌الاسلام والمسلمین مظلوم افزود: فاصله بین امام و امت سرآغاز تمام مشکلات و چالش های پیش روی ائمه معصومین(ع) بود، همین فاصله عمامه امیرالمومنین علیه السلام را خونین کرد، همین فاصله جسم امام حسن مجتبی علیه السلام را با تیر به تابوت دوخت و همین فاصله سیدالشهدا علیه السلام را به گودال قتلگاه کشاند.
وی گفت: الان هم اگر همین فاصله برقرار باشد و یا در آینده شود، مثل گذشته چالش ها و مشکلات پیش روی امام عصر(عج) و نائبش بوجود می آورد.
معاون تعلیم و تربیت سپاه امام حسن مجتبی (علیه السلام)گفت: باید از سقیفه بنی ساعده که در سالگرد آن هستیم، درس گرفت تا امام حاضر جامعه را تنها نگذاریم و لبیک گوی او باشیم.
حجت الاسلام مظلوم با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدا و امام خمینی(ره)، اضافه کرد: در جنگ ۸ ساله کل دنیا از بلوک شرق تا غرب رو در روی ما بودند، تا جایی که علنی بمب های شیمیایی مورد استفاده صدام را آلمان تولید و تأمین می کرد و جنگنده های میراژ هم توسط فرانسه تأمین می شد و ما عملاً با دست خالی جلوی ابرقدرت های دنیا ایستادگی کردیم و این مهم محقق نمی شد، مگر با عنایات و مدد خداوند قادر متعال و باید از دفاع مقدس درس توحید بگیریم و سست نشویم و بدانیم که خدای جنگ ۸ ساله همان خدای سال ۱۴۰۲ است.
وی اشاره کرد: در جریان فتنه پاییز ۱۴۰۱ آفند رسانه ای تمام دنیا، ضد ما بودند و به واقع جنگ ترکیبی پیچیده و عجیبی بود ولی پس از آن تغییر رویکرد دشمنان از جمله رژیم سعودی را شاهد بودیم چرا که ما قوی و قوی تر شده ایم.
حجت الاسلام والمسلمین مظلوم همچنین با اشاره به لفاظی های بی ثمر و از سر استیصال سران رژیم غاصب صهیونیستی، افزود: ما امروز می‌توانیم ۴۰۰ ثانیه ای از و تهران، اسرائیل را مورد هدف قرار دهیم و حتی ما توان این را داریم از کرانه باختری، نوار غزه و حتی توسط حزب الله لبنان دشمن صهیونیست را مورد هدف قرار دهیم.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.