تصویر
فرآیند جذب و استخدام معلم در استان البرز با آرامش و در فضایی امن اجرا می شود
10 مرداد 1402 - 11:26
4
پیروز رام معاون نظارت هیئت مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش به همراه جلالی معاون طرح و برنامه هیئت مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش با حضور در استان البرز از کانون‌های ارزیابی جذب و استخدام معلمان بازدید کردند.
ارسال توسط :
پ
پ

پیروز رام معاون نظارت هیئت مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش به همراه جلالی معاون طرح و برنامه هیئت مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش با حضور در استان البرز از کانون‌های ارزیابی جذب و استخدام معلمان بازدید کردند.

امیر حمزه پیروز رام در این گفتگو اظهار داشت: آنچه که ما در بازدیدها از کانون‌ها به دنبال آن هستیم، دریافت بازخورد از اجرای فرایند جدید ارزیابی آزمون استخدامی است، چرا که جزئیات این روش، هم از لحاظ علمی و هم از لحاظ پژوهشی بسیار مورد بازبینی قرار گرفته و در نهایت این مدل ارزیابی مورد استفاده قرار گرفت.
وی افزود: در گفتگو با داوطلبین و همچنین همکاران مجری کانون‌ها، تمامی موارد ارزیابی مجدداً مورد بازبینی قرار گرفت و این سوال مطرح شد که اگر موردی خوب است، چرا خوب و اگر ضعف است، چرا ضعف؟
پیروز رام اظهار داشت: از تمامی عوامل اجرایی خواسته شده است که نقاط قوت و ضعف طرح را جمع آوری و به ما ارجاع دهند و ما نیز با تجمیع آنها بتوانیم موجبات بهبود و تکمیل این فرآیند را فراهم نماییم.
معاون نظارت هیئت مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه روش جدید نسبت به قبل، قابل مقایسه نیست و رضایت داوطلبین و عوامل اجرایی را در برداشته است، تصریح کرد: فرصت‌هایی که در بخش‌های مختلف برای اجرای آزمون به داوطلبین داده می‌شود، باعث شده هم رضایت خاطر داوطلبین را داشته باشیم و هم به عدالت آزمون برسیم و طبق اظهار داوطلبین، عدالت آزمون امسال نسبت به سال‌های گذشته بیشتر شده و قابل مقایسه نیست.
وی در پایان ضمن تشکر از زحمات مدیر کل محترم آموزش و پرورش استان البرز و عوامل اجرایی طرح در استان، یادآور شد: الحمدالله تمامی همکارانی که برای ارزیابی تکمیلی و نیز ارزیابی گزینش انتخاب شده‌اند ، دوره های لازم برای اجرای درست و صحیح مطابق با تعریفی که در آزمون شده را گذرانده و این خود نشان از توانایی بالای این استان در اجرای طرح‌ها و برنامه‌ها است؛ همچنین اظهارات داوطلبین نیز بیانگر این است که فرایند اجرای آزمون بسیار با آرامش و در فضایی امن اجرا می شود و این خود آرامش خاطر آنان را در بر دارد و قطعاً شکایات و اعتراضات بعدی هم کاهش پیدا می‌کند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.