تصویر
فراجا با حداکثر توان برای تحقق وعده های دولت مردمی پای کار است
06 شهریور 1401 - 16:48
2
فرمانده انتظامی استان در دیدار با استاندار البرز گفت: فراجا با حداکثر توان برای تحقق وعده های دولت پای کار است و در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نمی کند.
ارسال توسط :
پ
پ

فرمانده انتظامی استان در دیدار با استاندار البرز گفت: فراجا با حداکثر توان برای تحقق وعده های دولت پای کار است و در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نمی کند.

همزمان با هفته دولت؛ سردار "" به همراه تعدادی از مدیران انتظامی استان با دکتر "مجتبی عبدالهی" استاندار البرز دیدار کردند.

در این دیدار ضمن تبریک هفته دولت به خدمتگزاران مردم در مجموعه استانداری البرز گفت: به روح پر فتوح بنیانگذار انقلاب، شهدای انقلاب و شهدای جنگ تحمیلی، شهدای مجموعه دولت و شهدای عرصه امنیت درود می فرستیم.
سردار "محمدیان" با اشاره وضعیت ویژه استان البرز از نظر تنوع قومیتی ساکنان این استان، بر ارتقاء رویکرد مجموعه های دولتی و امنیتی در خدمت گذاری تاکید کرد و گفت: بحمدالله از زمان روی کار آمدن دولت سیزدهم و حضور دکتر عبدالهی در استان البرز، دیدار های مردمی که در طول هفته شکل می گیرد، مجموعه های دولتی را در مسیر تحقق این مهم قرار داده است.
این مقام ارشد انتظامی از آمادگی کامل فراجا برای حرکت در مسیر تحقق وعده های دولت سیزدهم و مجموعه استانداری البرز خبر داد و گفت: پلیس به واسطه اعتقاد و حرکت در ریل ولایت، با هر مجموعه ای که در مسیر تحقق فرامین رهبری حرکت کند همراهی خواهد کرد.

وی در ادامه از پشتیبانی دولت سیزدهم در اجرای پروژه های انتظامی کرد و گفت: بحمدالله با پشتیبانی های صورت گرفته، علی رغم عدم تغییر سرفصل های امنیتی، وضعیت انتظامی و امنیتی البرز روبه بهبود است.
ارشدترین مقام انتظامی استان البرز با بیان اینکه پلیس های تخصصی در زمینه کشف جرم بسیار قوی عمل کرده و این موضوع باعث ارتقاء احساس امنیت در سطح جامعه می شود، اضافه کرد: بحدالله مردم قدرشناس کشور زحمات خادمان خود در فراجا را دیده اند و نظرسنجی های انجام شده نشان از افزایش مقبولیت و ارتقاء رضایتمندی مردم از عملکرد فراجا دارد.
در پایان اشاره ای به خدمات رسانی ۲۴ ساعته پلیس گذرنامه در ایام منتهی به اربعین حسینی کرد و گفت: علی رغم سرازیر شدن جمعیت چند هزار نفری متقاضیان گواهی موقت سفر به عتبات عالیات به پلیس گذرنامه، اما با یک رویکرد مناسب توانستیم هم از انباشت جمعیت بکاهیم و هم خدمت رسانی به نحو مطلوب به متقاضیان صورت بگیرد.
در ادامه دکتر "مجتبی عبدالهی" استاندار البرز نیز از خدمات رسانی و تامین امنیت مجموعه انتظامی استان تقدیر کرد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.