تصویر
فراخوان مرکز پژوهش های شورای شهر در راستای همکاری با اساتید هیئت علمی دانشگاها
25 بهمن 1401 - 16:23
3
رئیس مرکز پژوهش ها و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج از فراخوان این مرکز در راستای همکاری با اساتید هیئت علمی دانشگاهای معتبر استان البرز در شورای پژوهشی خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

رئیس مرکز پژوهش ها و مطالعات راهبردی شورای اسلامی از فراخوان این مرکز در راستای همکاری با اساتید هیئت علمی دانشگاهای معتبر استان البرز در شورای پژوهشی خبر داد.

محمد اسدیان اظهار داشت: در راستای رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر استفاده حداکثری از نخبگان و به منظور ایجاد فرصت برابر و امکان بهره‌گیری از توان تخصصی نخبگان در امر قانونگذاری و نظارت، مرکز پژوهش های شورای شهر فراخوان عمومی دعوت به همکاری را اعلام می دارد.
رئیس مرکز پژوهش ها و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر به شرایط این فراخوان اشاره کرد و افزود: بدین منظور از متقاضیان محترم که دارای مدرک دکتری یا معادل حوزوی دارند و همچنین دارای ۵ سال سابقه تخصصی در حوزه مدیریت شهری و شوراها شامل: عمران و حمل و نقل و ترافیک،شهرسازی و معماری،برنامه ریزی شهری و محیط زیست، و ،مالی و ،حقوقی،سیاستگذاری ، اعضای هیئت علمی دارای پایه ۱۰ استادیار و دارای پروژه های ملی و بین المللی و سوابق علمی تخصصی و مدیریت مرتبط با بند ۲ دعوت به همکاری می شوند.
اسدیان اذعان کرد: علاقمند ان می توانند تا ۵ اسفندماه سال جاری رزومه کاری و سوابق خود را به آدرس https://rsc.
karaj.
irارسال کنند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.