تصویر
فرایند صدور نشان حلال تسهیل می شود
20 خرداد 1402 - 9:38
2
روابط عمومی اداره کل استاندارد استان البرز از تسهیل صدور نشان حلال ابلاغی در بسته تحولی سازمان ملی استاندراد ایران در بهار خدمت خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

فرایند صدور نشان حلال تسهیل می شود
روابط عمومی اداره کل استاندارد استان البرز از تسهیل صدور نشان حلال ابلاغی در بسته تحولی سازمان ملی استاندراد ایران در بهار خدمت خبر داد.

محمد حسین طاهری گفت : به منظور تسریع و تسهیل فرایند صدور نشان حلال ، مواد با منشا طبیعی و شیمیایی و مواد فاقد منشا حرام نیازی به ارائه مستندات فیزیکی در خصوص منشا و فرایند آن نبوده و متقاضیان می توانند در سامانه سینا درخواست را ثبت و ادارات استانی مکلف به پذیرش و ادامه فرایند جهت صدور نشان حلال می باشند.
مدیر کل استاندارد استان البرز در ادامه این خبر افزود : واحد های تولیدی متقاضی صدور نشان حلال که تولیدات آنها منشا حیوانی به همراه مشتقات و ژلاتین داشته و همچنین مواد افزودنی مشکوک و آنزیمی و مواد تهیه شده از عصاره الکلی مکلف به ارائه مستندات در سامانه سینا می باشند.
طاهری با اشاره به بسته تحولی سازمان عنوان کرد: با توجه به اهمیت موضوع حلال ، در حال توسعه و گسترش این نشان علاوه بر بخش غذایی به غیر غذایی من جمله مواد آرایشی و بهداشتی ، دارویی، چرم و پوست و نساجی و خدمات شامل هتل، بانکداری، گردشگری، پذیرایی، کلینیکی و پاراکلینیکی، رستوران ها، تفریحگا های تندرستی و آب درمانی (اسپا) و مراقبتهای سلامتی و غیره مطابق دستورالعمل ابلاغی حوزه حلال هستیم.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.