تصویر
فرزندان ایران خدمات دلسوزانه خیرین را فراموش نمی کنند
18 دی 1401 - 10:32
1
مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز گفت: فرزندان ایران خدمات دلسوزانه و جهادی خیرین را در عرصه تعلیم و تربیت هیچگاه فراموش نمی کنند.
ارسال توسط :
پ
پ

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز گفت: فرزندان ایران خدمات دلسوزانه و جهادی خیرین را در عرصه تعلیم و تربیت هیچگاه فراموش نمی کنند.

" علی حجرگشت " در آیین افتتاح نخستین سالن چند منظوره درون مدرسه ای طرح شهید سلیمانی که به همت خیر مدرسه ساز جانباز ۷۰ درصد " حاج علی نجاری " به نام " جانان نجاری در شهرک وحدت حوزه آموزش و پرورش ناحیه ۲ و شهرستان ، افزود: کارهای زیبا و خیر خواهانه خیرین که با نیت معنوی درآموزش و پرورش برای فرزندان این مرز و بوم انجام می شود نشان از نگاه معنوی آنان دارد.
وی خاطرنشان کرد: خیرین همیشه یاریگر آموزش و پرورش در حوزه ساخت و ساز هستند که همه ما زحمات این عزیزان را ارج می نهیم.
ی یادآورشد: از جانباز ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس که در آن دوران از انقلاب و میهن عزیزمان ایران دفاع کردند و اکنون که در عرصه جهاد مدرسه سازی به کمک دولت در راستای برخورداری دانش آموزان مناطق کم برخوردار از فضای آموزشی آمده اند، قدردانی می کنیم.
حجرگشت تصریح کرد: جانباز خیری که این این سالن ورزشی را ظرف مدت کوتاهی آماده کرد تا به دانش آموزان بار دیگر در مجاهدت و در میدان بودن را با الگو برداری از شهید سردار قاسم سلیمانی به تصویر بکشد.
وی با بیان اینکه در این برنامه از مرحوم کربلایی ابراهیم نجاری فرزند این خیر مدرسه ساز با ذکر صلوات یادی می کنیم ، عنوان کرد: نوه ایشان " جانان نجاری " که یادگار فرزندشان می باشد افتخاری برای خانواده و استان هستند که از هم اکنون وارد عرصه مدرسه سازی شده اند.
مدیر کل آموزش و پرورش البرز عنوان کرد: فردیس در استان البرز و کشور کمترین سرانه آموزشی را دارد لذا ساخت مدرسه در این شهرستان نیاز به همراهی مسئولان از جمله شهرداری و اعضای شورای اسلامی فردیس در تامین زمین دارد.
وی ادامه داد: شهرستان فردیس تنها شهرستانی است که ۷ پروژه زمین چمن مصنوعی آن آماده شده و یا در حال آماده سازی است که این موضوع مهم باید مورد همت سایر مسئولان شهرستان های استان البرز قرار گیرد.
حجرگشت اظهار کرد: اکنون قریب به ۱۰۰ زمین چمن مصنوعی در استان البرز در حال ساخت و پیگیری است.
وی تاکید کرد: همانگونه که استاندار البرز تاکید دارند، فضاهای ورزشی درون مدرسه ای در استان در خارج از ساعات کاری مدارس و روزهای پنجشنبه و جمعه در اختیار خانواده دانش آموزان و مردم محله قرار گیرد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.