تصویر

تیتر مهمترین اخبار روز

مشارکت مردمی کلید حفظ میراث طبیعی طالقان کی گفته نوجوانا نمی‌تونن دنیا رو تغییر بدن؟ الهه قدمی ۱۳ ساله با کتابش ثابت کرد می‌تونن! البرز در آموزش مهارت ها رتبه برتر کشور را دارد طرح آموزشی و اطلاع رسانی بصیرت مجازی در البرز آغاز شد انسداد چاه‌های غیر مجاز آب البرز نیازمند تامین اعتبار است ساخت ۲ بیمارستان طالقان و کمالشهر با سرعت پیش می رود تیم دوچرخه سواری پسران نوجوان البرز به مقام قهرمانی کشور رسید بهسازی ۲۶۴ هزار مترمربع فضای آموزشی توسط جهادگران البرزی ۱۴۳ مدرسه توسط جهادگران البرزی رنگ آمیزی شد ایده پردازان مورد حمایت صندوق پژوهش البرز قرارمی گیرند جشنواره اینترنت پرسرعت زنگ‌ آخر شرکت‌ مخابرات‌ ایران آغاز شد هفته تعاون، فرصتی برای تقویت بخش تعاون در اقتصاد کشور هرآنچه باید از نتایج روز نخست مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال بانوان کشور بدانید معاون استاندار البرز: کرج به کارگاه عمرانی تبدیل شده است دستگیری سارقان اماکن خصوصی با ۲۰ فقره سرقت در کرج

فرزندان شهدا و ایثارگران باید الگوی خدمتگزاری به مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی باشند
21 اسفند 1401 - 15:05
4
نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: انتظار می رود که فرزندان و خانواده شهدا، الگو و پیشتاز در خدمت به مردم باشند و به تبعیت از راه شهدا، ایثارگرانه در توسعه و پیشرفت کشور نقش آفرینی کنند.
ارسال توسط :
پ
پ

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: انتظار می رود که فرزندان و خانواده شهدا، الگو و پیشتاز در خدمت به مردم باشند و به تبعیت از راه شهدا، ایثارگرانه در توسعه و پیشرفت کشور نقش آفرینی کنند.

مجتبی عبداللهی در تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران شاغل در استانداری البرز، که روز یکشنبه در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، ضمن تبریک حلول سال نو و ماه مبارک رمضان و با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و بویژه ۵ هزار و ۲۴۳ شهید استان البرز، افزود: ۴۸ فرزند شهید و ۲۷ خواهر و برادر شهید در مجموعه استانداری البرز شاغل هستند.
وی ادامه داد: بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی در ۲۲ اسفند ماه سال ۱۳۵۸ فرمان تشکیل بنیاد شهید و امور ایثارگران را صادر کردند و این روز را بنام روز بزرگداشت شهدا مزین کردند.
وی افزود: خانواده های شهدا و ایثارگران ولی نعمتان و وارثان این نظام و انقلاب هستند ولی هیچ گاه برای خود چیزی طلب نکرده اند و همیشه بدنبال حل مشکلات جامعه بوده اند.
استاندار البرز گفت: تکریم خانواده شهدا و ایثارگران یک وظیفه و تکلیف برای مسئولان است تا هر بار بیعت خود را با آرمان های شهدا تجدید کنند.
وی افزود: تعدادی از مدیران استانداری از خانواده شهدا و ایثارگران هستند و با رنگ و بوی خاصی دل در گرو این نظام و انقلاب دارند چراکه به پاس خونی که در راه این انقلاب اسلامی نثار کرده اند، جهادی و بسیجی وار به مردم خدمت می کنند.
عبداللهی گفت: انتظار می رود که فرزندان و خانواده شهدا، الگو و پیشتاز در خدمت به مردم باشند و به تبعیت از راه شهدا، ایثارگرانه در توسعه و پیشرفت کشور نقش آفرینی کنند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.