تصویر
فرزندان شهدا یادگار شهدای گرانقدر هستند
18 بهمن 1401 - 10:13
3
مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز گفت: فرزندان شهدا یادگاران شهدای گرانقدر ایران اسلامی هستند.
ارسال توسط :
پ
پ

مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز گفت: فرزندان شهدا یادگاران شهدای گرانقدر ایران اسلامی هستند.

علی حجرگشت " در جلسه با تعدادی از ان فرزند شهید شاغل در بخش اداری آموزش و پرورش البرز که با حضور مشاور استاندار البرز در حوزه امور ایثارگران و شهدا برگزار شد، اظهار کرد: فرهنگیان فرزند شهید در استان شناسایی شود تا بتوان از ظرفیت و توانمندی این عزیزان استفاده کرد.
وی بیان کرد: به منظور آشنایی ، هم اندیشی و همفکری فرهنگیان فرزند شهید با یکدیگر و بهره مندی از توصیه های آنها لازم است زمینه برگزاری همایشی با این عزیزان درقالب مناسبت انقلابی یا حماسی از جمله در روز شهید فراهم آید.
حجرگشت تصریح کرد: پیشبرد اهداف تعلیم و تربیت در استان البرز نیاز به همفکری و تبادل تجربیات دارد تا کیفیت بخشی دراین عرصه مهم محقق شود.
وی ادامه داد: در حوزه تعلیم و تربیت همه ما باید دغدغه داشته باشیم تا بتوانیم به وظیفه امان عمل کنیم زیرا رسالت آموزش و پرورش در این زمینه خطیر و مهم است.
مدیرکل آموزش و پرورش البرز با اشاره به اینکه از نقطه نظرات همه فرهنگیان بویژه فرهنگیان فرزند شهید در استان در فرآیند تعلیم و تربیت استقبال می کنیم، عنوان کرد: فرهنگیان فرزند شهید به کمک مدیریت آموزش و پرورش بیایند.
حجرکشت افزود: فرهنگیان فرزند شهید در جهاد تبیین که رهبر معظم انقلاب بر انجام آن تاکید دارند، نیز حضوری فعال داشته باشند.
در این جلسه فرهنگیان فرزند شهید به بیان دیدگاه های خود در حوزه تعلیم و تربیت و مدیریت اداری پرداختند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.