تصویر
فرصت خدمت به مردم را از دست نمی‌دهیم
05 آذر 1401 - 14:36
4
سرپرست منطقه ۸ شهرداری کرج گفت: دیدار با مردم در مساجد و بازدید میدانی به‌منظور بررسی مشکلات موجود در سطح منطقه، از جمله برنامه‌های مورد تأکید مدیریت شهری و شورا است که به‌صورت مستمر انجام خواهد شد.
ارسال توسط :
پ
پ

سرپرست منطقه ۸ شهرداری گفت: دیدار با مردم در مساجد و بازدید میدانی به‌منظور بررسی مشکلات موجود در سطح منطقه، از جمله برنامه‌های مورد تأکید مدیریت شهری و شورا است که به‌صورت مستمر انجام خواهد شد.

و عمار ایزدیار دو عضو شورای اسلامی شهر به همراه سرپرست منطقه ۸ کرج، در مسجد الزهرا (س) این منطقه حضور یافته و از نزدیک در جریان نیازها و مطالبات ساکنان در حوزه مسائل شهر و شهرداری و شورا قرار گرفتند.
رضوانی سرپرست شهرداری منطقه ۸ کرج، ضمن بررسی درخواست‌های اهالی با تأکید بر اهمیت رفع مشکلات و نیازمندهای محلات، گفت: دیدار با مردم در مساجد و بازدید میدانی به‌منظور بررسی مشکلات موجود در سطح منطقه، ازجمله برنامه‌های مورد تأکید مدیریت شهری و شورا است که به‌صورت مستمر انجام خواهد شد.
سرپرست شهرداری منطقه ۸ کرج در ادامه گفت: در این دیدارها ضمن بررسی مشکلات شهروندان، می‌توان ار فرصت حضور اعضای شورای شهر بین شهروندان، برای خدمت رسانی بیشتر استفاده کرد.
وی خدمت به مردم، رفع دغدغه‌ها و رسیدگی به مطالبات شهروندان را از اهداف این ملاقات برشمرد و گفت: ملاقات با مردم بدون واسطه فرصت ارزشمندی است که راهگشای بسیاری از مسائل شهری می‌شود.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.