تصویر
فرصت پرداخت مالیات مقطوع دو روز دیگر تمام می‌شود
30 خرداد 1402 - 10:01
3
مدیرکل امور مالیاتی استان البرز از مشمولین ماده ۱۰۰ قانون مالیات مستقیم خواست با توجه به اتمام بازه زمانی زودتر اقدام کنند.
ارسال توسط :
پ
پ


مدیرکل امور مالیاتی استان البرز از مشمولین ماده ۱۰۰ قانون مالیات مستقیم خواست با توجه به اتمام بازه زمانی زودتر اقدام کنند.

محمد رضا محمدی گفت: در راستای بهره مندی صاحبان مشاغل از مزایای تبصره ماده ۱۰۰ قانون مالیات مستقیم باتوجه به فرصت دو روزه باقیمانده بهتر است مشمولین زودتر اقدام کنند و از تاخیر تا دقایق آخر اجتناب نمایند.
در این دو روز ادارات مالیاتی برای پاسخگویی به مودیان تا ساعت ۱۹ باز خواهند بود.
وی گفت: پزشکانی، کسبه‌ و هر صنفی که طبق گزارش‌های مردمی سال گذشته فرار مالیاتی داشته‌اند شامل این دستورالعمل نخواهند بود و باید اظهارنامه مالیاتی بدهند.
مدیر کل امور مالیاتی استان البرز در خصوص تبصره ماده ۱۰۰ گفت: مشمولین تبصره ماده (۱۰۰) قانون مذکور تمامی صاحبان مشاغلی که مجموع فروش کالا ویا ارائه خدمات آنها در سال ۱۴۰۱ حداکثر ۱۰۰ برابر معافیت موضوع ماده (۸۴) قانون مالیات‌های مستقیم یعنی شش میلیارد و ۷۲۰ میلیون تومان بوده و فرم مالیات مقطوع برای آنها در درگاه خدمات الکترونیک سازمان بارگذاری می‌شود مشمول مقررات این دستورالعمل هستند.
وی اظهار کرد: سازمان امور مالیاتی کشور با توجه به اطلاعات و سوابق موجود در پایگاه‌های اطلاعاتی سازمان، مالیات مقطوع مودیان مشمول این تبصره را تعیین و طی فرمی در درگاه خدمات الکترونیکی سازمان به نشانی https://my.
tax.
gov.
ir بارگذاری کرده است.
محمدی اظهار کرد: مهلت استفاده از توافق و پرداخت مالیات تعیین شده در اجرای این دستورالعمل تا پایان خرداد است و در صورت تمدید زمان آن اعلام خواهد شد.
البته مودیانی که قادر به پرداخت مالیات موضوع این توافق نباشند می‌توانند در چهار قسط به طور اقساطی مبلغ مالیات خود را پرداخت نمایند.
منبع ایسنا برچسب ها: مدیرکل امور مالیاتی استان البرز از مشمولین ماده ۱۰۰ قانون مالیات مستقیم خواست با توجه به اتمام بازه زمانی زودتر اقدام کنند.
مدیرکل امور مالیاتی استان البرز از مشمولین ماده ۱۰۰ قانون مالیات مستقیم خواست با توجه به اتمام بازه زمانی زودتر اقدام کنند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.