تصویر
فرمانداران جوان گرایی را اولویت کاری خود قرار دهند
27 اردیبهشت 1401 - 9:01
2
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز با بیان اینکه فرمانداران جدید در شهرستان ها باید نیروی های نخبه و کارامد را بکار بگیرند، افزود: جوانان را بايد در برنامه هاي توسعه اي و اجتماعي مشاركت داد و فرمانداران شهرستان های تابعه استان جوان گرايي را در مجموعه ‌هاي مديريتي خود به عنوان يك اولويت قرار دهند.
ارسال توسط :
پ
پ

معاون سیاسی، امنیتی و استاندار البرز با بیان اینکه فرمانداران جدید در شهرستان ها باید نیروی های نخبه و کارامد را بکار بگیرند، افزود: جوانان را باید در برنامه های توسعه ای و اجتماعی مشارکت داد و فرمانداران شهرستان های تابعه استان جوان گرایی را در مجموعه ‌های مدیریتی خود به عنوان یک اولویت قرار دهند.

ولی پوری با بیان این مطلب در مراسم فرمانداران جدید شهرستان ساوجبلاغ و اظهار داشت: مسوولیت در نظام اسلامی یک امانت است و همه ما باید تلاش کنیم تا این بار امانت را به سلامت به مقصد برسانیم.
وی افزود: فرماندار مجری سیاست های دولت است و مردم از خادمان نظام، امنیت، عدالت و رفاه می‌خواهند و باید کارگزاران نظام خدمت بی منت به مردم داشته باشند.
ولی پوری با بیان اینکه فرمانداران جدید در شهرستان ها باید در انتخاب افراد و مدیران خود نهایت دقت را داشته باشد، تاکید کرد: جوان گرایی و استفاده از نیروهای نخبه، مومن و کارآمد باید در دستور کار فرماندار جدید باشد و از همه ظرفیت های استانی استفاده نماید.
ولی پوری تاکید کرد: فرماندار باید با تعامل همه جانبه و سازنده و هم افزایی بین نیروهای انقلاب، اعضا شورای تامین، ائمه جمعه و مدیران دستگاه های مختلف اجرایی زمینه خدمت رسانی مطلوب به مردم را ایجاد کند.
گفتنی است در این مراسم مهدی مهرور تکریم و محمدرضا البرزی بعنوان سرپرست جدید فرمانداری شهرستان ساوجبلاغ معارفه شد.
همچنین با تکریم قدرت الله شمیرانی، داود جعفری اسکندرلو بعنوان سرپرست فرمانداری شهرستان چهارباغ معارفه شد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.