تصویر
فرماندار نظرآباد میزبانی  ۲۸ نفر از مردم ولایتمدار شهرستان بود
03 مرداد 1402 - 13:02
5
پیرو دستور استاندار محترم البرز مبنی بر لزوم خدمت رسانی به مردم و پیگیری و حل مشکلات آنها، صبح امروز سه شنبه ۱۴۰۲/۵/۳، دکتر بغدادی فرماندار نظرآباد ضمن میزبانی و دیدار چهره به چهره با ۲۸ نفر از مردم ولایتمدار شهرستان، به احصا و بررسی موارد مطروحه آنان در بخش های مختلف پرداخت.
ارسال توسط :
پ
پ


پیرو دستور استاندار محترم البرز مبنی بر لزوم خدمت رسانی به مردم و پیگیری و حل مشکلات آنها، صبح امروز سه شنبه ۱۴۰۲/۵/۳، دکتر بغدادی ضمن میزبانی و دیدار چهره به چهره با ۲۸ نفر از مردم ولایتمدار شهرستان، به احصا و بررسی موارد مطروحه آنان در بخش های مختلف پرداخت.

در این دیدارها که با اقشار مختلف جامعه صورت پذیرفت، موضوعاتی همچون مشکلات تحت پوششین کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی، اشتغال در واحدهای تولیدی مستقر در شهرستان، مشکلات اراضی و روستایی و.
.
.
توسط فرماندار مورد بررسی قرار گرفته و دستورات لازم برای پیگیری و مساعدت صادر گردید.
شایان ذکر است ملاقات عمومی دکتر بغدادی فرماندار شهرستان نظرآباد روزهای سه شنبه هرهفته ساعت ۸ تا ۱۱ صبح بطور مستمر برگزار میشود که کلیه عزیزان می توانند با شماره ۴۵۳۴۲۸۸۸ تماس حاصل نموده و جهت تعیین وقت قبلی برای حضور در دفتر فرماندار اقدام نمایند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.