تصویر
فرماندهان و سربازان ، بازوان قدرتمند نظام برای برقراری امنیت هستند
13 مهر 1402 - 16:24
2
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز طی پیامی هفته نیروی انتظامی را به خادمان جان برکف این عرصه تبریک و تهنیت گفت.
ارسال توسط :
پ
پ

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز طی پیامی را به خادمان جان برکف این عرصه تبریک و تهنیت گفت.

سعید جابری انصاری مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البر ، طی پیامی هفته نیروی انتظامی را بر بزرگ‌ مردانی که رمز بقا و ثبات آنان ، طلب حیات طیبه در گمنامی و بی نشانی است و بازوان قدرتمند نظام برای برقراری امنیت هستند را تبریک گفت .

متن پیام بشرح ذیل می باشد :
بسم الله الرحمن الرحیم
"نیروی انتظامی مظهر امنیت و اقتدار ملی کشور است.
"
مقام معظم رهبری(مدظله العالی)
حضور پر رنگ و سراسر اقتدار و رئوف نیروی انتظامی و قدرت مثال زدنی این نهاد امنیتی در فراتر از مرزهای ایران اسلامی ، فراهم آورنده آرامشی است که همواره با افتخار از آن در دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی ، یاد می گردد.
نیروی قدرتمند انتظامی جمهوری اسلامی ایران درجای جای این خاک مقدس ، امینتی را به ارمغان آورده است که رشد و تعالی شهروندان این کشور اسلامی را متضمن نموده است .
اینجانب ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی وگرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران فراجا ، سردار رادان فرمانده کل انتظامی کشور ، سردار منتظرالمهدی معاون فراجا ، سردار هداوند فرماندهی نیروی انتظامی استان ، سرهنگ پیمان کرمی رئیس پلیس راهور استان و همکاران خدوم ایشان و از خدمات شجاعانه ، حضورهوشمندانه و جانفشانی‌های فرماندهان و کارکنان خدوم و زحمتکش نیروی انتظامی تشکر و قدردانی می‌نمایم و برای همه این عزیزان درسایه رهنمودهای «فرماندهی معظم کل قوا» درپاسداری از خون شهیدان گرانقدر انقلاب اسلامی، پیشبرداهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وبرقراری نظم وامنیت درجامعه موفقیت وسربلندی بیش ازپیش مسئلت دارم.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.