تصویر
فرمانده انتظامی استان البرز از مرکز اورژانس اجتماعی شهرستان کرج بازدید کرد
26 تیر 1402 - 10:13
1
«وجیهه محمدی فلاح» مدیرکل بهزیستی استان البرز در مرکز اورژانس نجات میزبان «سردار هداوند» فرمانده انتظامی استان البرز و همراهان وی بود.
ارسال توسط :
پ
پ


«وجیهه محمدی فلاح» در مرکز اورژانس نجات میزبان «سردار هداوند» و همراهان وی بود.

وجیهه محمدی فلاح مدیرکل بهزیستی البرزضمن خیر مقدم و قدردانی از همکاری و همراهی همیشگی فرماندهی و پرسنل نیروی انتظامی البرز گفت:کارشناسان و روانشناسان اورژانس آمادگی کامل جهت همکاری در پیشگیری از معضلات اجتماعی را دارند.
وی با تاکید بر اینکه فعالیتهای زیادی در بحث پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی توسط کارشناسان بهزیستی اجرا شده افزود: با برگزاری نشست های هم اندیشی و اصلاح فرایندها می توان منسجم تر در این راستا گام برداشت.
محمدی فلاح افزود: اشاعه سبک های جدید زندگی و همچنین مشکلات وفشارهای در سالهای اخیر باعث بروز آسیب های اجتماعی نوظهور و بزهکاری در شهرستان شده است.
وی ابراز امیدواری کرد با همکاری های بیشتر بهزیستی و نیروی انتظامی در سال جدید شاهد پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی بوده و امیدآفرینی و نشاط اجتماعی را در سطح استان تزریق نمائیم.
مدیر کل بهزیستی استان درپایان خاطر نشان کرد امیدواریم که با تعاملات دستگاههای اجرایی استان در حوزه مرکز ماده ۱۶ و دیگر حوزه ها در جهت رفع مشکلات معتادین متجاهر، زنان سرپرست خانوار، کارتن خوابها با همکاری دوجانبه دو دستگاه قدم های مثبتی برداریم.
سردار هداوند هم در این دیدار ضمن ابراز خسته نباشید و تبریک گرامیداشت هفته بهزیستی به مدیرکل و کارکنان بهزیستی البرز ، با تاکید بر ضرورت تعامل هر چه بیشتر بهزیستی و نیروی انتظامی با هدف کاهش آسیب های اجتماعی گفت: افزایش تعامل و اجرای طرح ها و برنامه های مشترک می تواند در کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی و کاهش جرایم تاثیرگذار باشد.
فرمانده انتظامی استان البرز اظهار داشت: با توجه به ماهیت زنجیره ای آسیب های اجتماعی می بایست به گونه ای برنامه ریزی کرد که اقدامات صورت گرفته توسط این دو سازمان مکمل یکدیگر باشند.
ایشان ضمن تاکید بر تعامل هرچه بیشتر دو دستگاه تصریح کرد: برای مقابله بهتر با آسیب های اجتماعی می بایست کارشناسان بهزیستی و نیروی انتظامی نسبت به اولویت بندی، غربالگری آسیب های اجتماعی اقدام و برای کاهش آنها برنامه ریزی کنند.
در این دیدار سردار هداوند با تقدیم لوح سپاس و هدایایی از زحمات پرسنل اورژانس اجتماعی بهزیستی کرد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.