تصویر
فرمانده جدید پایگاه بسیج امام جعفر صادق(ع) اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، منصوب شد
14 تیر 1402 - 12:39
2
با صدور حکمی از سوی رئیس سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان البرز، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام جعفر صادق(ع) اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز، معرفی شد.
ارسال توسط :
پ
پ


با صدور حکمی از سوی رئیس سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان البرز، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام جعفر صادق(ع) اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز، معرفی شد.

مراسم تکریم و معارفه فرمانده پایگاه بسیج امام جعفر صادق(ع) ا، با حضور سرهنگ پاسدار، علی خان بابایی، رئیس سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان البرز،در این اداره کل، برگزار شد.
سرهنگ پاسدار، علی خان بابایی، رئیس سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان البرز، طی حکمی، سعید جابری انصاری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز را به عنوان فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام جعفر صادق(ع) اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، منصوب نمود.
سرهنگ پاسدار، خان بابایی در این مراسم اظهار داشت: انقلاب ما با کلمه بسیج عجین بوده و هست، به طوری که خیلی ها فکر می کردند بعد از جنگ اثر بسیج و تفکر بسیجی کمرنگ خواهد شد ولی بحول و قوه الهی اینچنین نبوده و ما هر چه به جلو پیش می رویم اثر گذاری آن را دربدنه کشور ملموس تر و بیشتر می بینیم .
رئیس سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان البرز عنوان کرد: کارهای بسیار بزرگی در کشور با همکاری و همیاری بسیجیان انجام شده است.
روحیه بسیجی برکات گسترده ای را درجامعه به همراه داشته است و کارکنان فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز با این روحیه در حوزه های فرهنگ و هنر، مشعول به خدمت گذاری هستند.
وی در ادامه ابراز داشت: فضای مجازی یک جریان جهادی و انقلابی است که پایگاه‌های بسیج می توانند از این فضا به نحو شایسته‌ای بهره مند شوند.
باید از ظرفیت‌های فضای مجازی در جهت تولید محتوا و جریان سازی استفاده شود.
رئیس سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان البرز با تاکید بر اینکه تشکیل هیأت اندیشه‌ورز در همه پایگاه‌های بسیج ادارات ضروری است، عنوان کرد: فرماندهان با تشکیل هیأت اندیشه‌ورز می‌توانند موانع و مشکلات را شناسایی کنند و در کنار مدیر یک دستگاه باشند و اکنون که مدیرکل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان فرمانده پایگاه بسیج این اداره کل منصوب شده اند، مسئولیت ایشان دو چندان شده است که انشاالله با مدد بسیجیان مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی،این شجره طیبه به بار بنشیند.
در ادامه این نشست، سعید جابری انصاری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز و فرمانده جدید پایگاه بسیج امام جعفر صادق(ع) این اداره کل به بیان خصوصیات و ویژگی های یک بسیجی پرداخت و عنوان کرد: فرهنگ احساس مسئولیت و فرهنگ داشتن بصیرت دوخصیصه بارز و عمده در تعریف یک بسیجی است ،بطوری که این دو درکنار هم کامل می شود و فقدان یکی از آنان باعث نقصان دیگری می شود و فرد در انتخاب راه دچار اشتباه می گردد.

فرمانده پایگاه بسیج امام جعفر صادق(ع) افزود: کار در بسیج کار دل است و بسیجیان ادارات نیز با خدمت به مردم کاری جهادی انجام می دهند .
وی گفت: مجموعه پایگاه های مقاوت بسیج ادارات در واقع پرچم دار خدمت رسانی به مردم و شعارهای مجموعه بسیج است و چشم انداز ما نیز حرکت به سوی اهداف دولت اسلامی است و دراین راه پایگاه بسیج امام جعفر صادق(ع) نیز رسالتی سنگین برعهده دارد .
در پایان این مراسم از هرمز سیاوشی، فرمانده سابق پایگاه بسیج امام جعفر صادق(ع) اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز شد و حکم صادره سرهنگ پاسدار، علی خان بابایی، رئیس سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه استان البرز، قرائت شد که در متن این حکم آمده است:برادر بسیجی، سعید جابری انصاری، به موجب این حکم جنابعالی را به عنوان فرمانده پایگاه بسیج امام جعفر صادق(ع) اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، منصوب می نمایم.

امید است با اعتقاد مطلق به خداوند متعال، پیروی از فرامین، تدابیر و منویات ولی امر مسلمین جهان، فرمانده معظم کل قوا، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی)، عنایت کامل به موازین شرع مقدس اسلام، رعایت سلسله مراتب فرماندهی و توجه به اساس سپاه که بر پایه احساس تکلیف، حرارت دینی، شور و شعور انقلابی، شوق و عشق به اسلام و امام(ره)، تکیه بر عنصر ایمان و اعتقاد راسخ و پایداری بنا نهاده شده است و نیز بهره گیری از تجربیات متراکم و ارزشمند چهار دهه انقلاب اسلامی به ویژه هشت سال دفاع مقدس بتوانید وظایف محوله را به نحو شایسته به انجام رسانید.

توفیقات شما را از خداوند متعال مسئلت می کنم.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.