تصویر
فرمانده سپاه ساوجبلاغ معرفی شد
31 خرداد 1402 - 12:04
1
طی آئینی با حضور سردار حیدر نیا فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع)استان البرز ،حدادی نماينده مجلس شورای اسلامی و مسئولین شهرستان سرهنگ جان محمدلو تودیع و به جای وی سرهنگ علیزاده معرفی شد در ابتدای این آیین حجت الاسلام مختاری امام جمعه ساوجبلاغ به ایراد سخن پرداخت و گفت: جایگاه سپاه و بسیج جایگاه بی بدیع و نمونه ای است که چه در دوران مقدس و چه بعد آن هرجا گره ای افتاده با تفکر بسیجی حل و رفع گردیده ،امروز تفکر بسیجی مرزهای برون مرزی را هم طی کرده است.
ارسال توسط :
پ
پ


طی آئینی با حضور سردار حیدر نیا فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع)استان البرز ،حدادی نماینده مجلس شورای اسلامی و مسئولین شهرستان سرهنگ جان محمدلو تودیع و به جای وی سرهنگ علیزاده معرفی شد
در ابتدای این آیین حجت الاسلام مختاری امام جمعه ساوجبلاغ به ایراد سخن پرداخت و گفت: جایگاه سپاه و بسیج جایگاه بی بدیع و نمونه ای است که چه در دوران مقدس و چه بعد آن هرجا گره ای افتاده با تفکر بسیجی حل و رفع گردیده ،امروز تفکر بسیجی مرزهای برون مرزی را هم طی کرده است.
وی با اشاره به ظرفیت های شهرستان ساوجبلاغ ادامه داد : ساوجبلاغ شهرستان پرظرفیت و دارای سند پر افتخار می باشد که برهمگان آشکار است.
این مسئول در ادامه تاکید کرد: تعامل حداکثری بین مسئولین وجود دارد که بستر خدمت به شهروندان است .
مختاری در پایان به خصوصیات سرهنگ جان محمدلو اشاره کرد و گفت: سرهنگ خصوصیات خاصی از جمله پیگیر جدی ماموریت ها ، محرومیت زدایی و حل مشکلات منطقه را داشت

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.