تصویر
فرهنگسازی سیره ی شهدا باید مورد توجه جدی جامعه قرار گیرد
10 مرداد 1401 - 12:25
3
مراسم یادواره 28 شهید روستای پراچان شهرستان طالقان با حضورخانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و اقشار مختلف بسیج و مسئولان این شهرستان در مسجد صاحب الزمان (عج) این روستا برگزارشد.
ارسال توسط :
پ
پ

مراسم یادواره ۲۸ شهید روستای پراچان با حضورخانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و اقشار مختلف بسیج و مسئولان این شهرستان در مسجد صاحب الزمان (عج) این روستا برگزارشد.

نماینده مردم شریف ساوجبلاغ ، ،طالقان و با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی به خصوص شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم و سلامت، افزود: اگر امروز عزت و افتخاری داریم مدیون فداکاری و رشادت شهدا است که با تقدیم جان خویش امنیت و آرامش امروز را تامین کردند.
علی حدادی گفت: شکر نعمت انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی این است که در ادامه راه شهدا، خدمتگزار مردم باشیم.
وی در ادامه افزود: صداقت و شجاعت رزمندگان ما در طول هشت سال دفاع مقدس باعث شد تا دشمنان به خوبی بر قدرت و تفکر بسیجی آشنا شوند و این تفکر ناب و رو حیه جهادی رمز پیروزی است.
دبیر فراکسیون فرهنگ ایثار و شهادت مجلس شورای اسلامی اظهار داشت : باید در راستای فرهنگسازی سیره ی شهدا ، راه و منش، معنوی شهدا، برای جوانان و نسلهای امروز کارهای بیشتری انجام بگیرد، زیرا که سخن گفتن از شهدا مانند یک درس واقعی از زندگی می باشد اما و راهشان را باید ادامه دهیم.
حدادی یادآور شد : باید در کتابهای درسی و پیوست های ، از وصیت نامه های شهدا و زنگینامه آنها بیشتر اشاره شود تا این فرهنگ معنوی بهتری و اساسی جایگاه خود را در بین مردم عزیزمان مورد توجه قرار گیرد .

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.