تصویر
فرهنگسرای شهدای مدافع حرم میزبان پویش قطره‌ها شد
09 خرداد 1402 - 16:52
3
رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج گفت: هشتمین پویش نجات قطره‌ها در فرهنگسرای شهدای مدافع حرم واقع در شهرک بنفشه با هدف فرهنگ‌سازی تفکیک زباله ازمبدا برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

فرهنگسرای شهدای مدافع حرم میزبان پویش قطره‌ها شد
رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری گفت: هشتمین پویش نجات قطره‌ها در فرهنگسرای شهدای مدافع حرم واقع در شهرک بنفشه با هدف فرهنگ‌سازی تفکیک زباله ازمبدا برگزار شد.

محمدرضا خسروی ؛ ضمن اشاره به استقبال گسترده شهروندان کرجی از پویش نجات قطره‌ها بیان داشت: خوشبختانه این رویداد با هدف فرهنگسازی در دستور کار سازمان مدیریت پسماند قرار گرفت و درخواست‌های بسیاری از مردم محلات برای برگزاریِ آن دریافت می‌کنیم.
وی افزود: پویش نجات قطره‌ها در فرهنگسرای مدافع حرم در شهرک بنفشه برگزار شد و کودکان با شوق فراوان در این پویش به نقاشی دیواری با هدف صرفه‌جویی در مصرف آب و تفکیک زباله از مبدا پرداختند.
خسروی گفت: در رویدادهایی که تابه‌حال برگزار شده تلاش کرده‌ایم تا در قالب کارگاه آموزشی با هدف تفکیک زباله ازمبدا، نقش خود را در بطن خانواده‌ها و سطح شهر ایفا کنیم.
رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج با تاکیدبر اینکه برگزاری این کارگاه‌ها ادامه خواهد داشت افزود: طبق درخواست شهروندان پویش‌های آتی نیز در محلاتِ مختلف کرج برگزار خواهد شد.
شایان ذکر است این پویش با همت شرکت آب منطقه‌ای استان البرز، پایگاه‌های خبری هزار و یک شهر و مشق صلح، و مشارکت سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج برگزار شد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.