تصویر
فرهنگیان البرز در دوره ضمن خدمت کودکان بازمانده از تحصیل شرکت کنند
06 اسفند 1401 - 16:13
2
معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش البرز خواستار شرکت فرهنگیان استان در دوره آموزشی ضمن خدمت شناسایی و ساماندهی کودکان بازمانده از تحصیل در مناطق محروم شد.
ارسال توسط :
پ
پ

معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش البرز خواستار شرکت ان استان در دوره آموزشی ضمن خدمت شناسایی و ساماندهی کودکان بازمانده از تحصیل در مناطق محروم شد.

" عسگر پور " اظهار کرد: دوره آموزشی ضمن خدمت شناسایی و ساماندهی کودکان بازمانده از تحصیل در مناطق محروم برای تمامی همکاران استان برگزار می شود.
وی اهتمام و توجه ویژه جهت شناسایی، نگهداری، حمایت و بازگشت کودکان بازمانده از تحصیل به چرخه نظام آموزشی را در استان البرز ضروری دانست.
وی خاطرنشان کرد: کاهش عملی آمار بازماندگان از تحصیل مستلزم مداخله بهنگام آموزشی برای دانش آموزان در معرض افت تحصیلی، تکرار پایه وترک تحصیل است.
عسگر پور یادآورشد: دوره آموزشی "شناسایی و ساماندهی کودکان بازمانده از تحصیل در مناطق محروم" به منظور آشنایی فرهنگیان استان با فرایند شناسایی و جذب سوادآموز برگزار می شود.
معاون سوادآموزی آموزش و پرورش البرز تصریح کرد: فرهنگیان استان برای ثبت نام در این دوره الکترونیکی ۲۰ ساعته می توانند تا پنجم اسفند ماه به سامانه ضمن خدمت فرهنگیان مراجعه کنند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.