تصویر
فرهنگیان با تنها معلم شهید سواد آموزی البرز تجدید میثاق کردند
03 دی 1401 - 15:37
2
به مناسبت هفته سواد آموزی، فرهنگیان البرز با تنها شهید عرصه سواد آموزی استان البرز، ضمن غبار روبی و گلباران مزار " شهید عباسعلی البرزی " ، تجدید میثاق کردند.
ارسال توسط :
پ
پ

به مناسبت هفته سواد آموزی، ان البرز با تنها شهید عرصه سواد آموزی استان البرز، ضمن غبار روبی و گلباران مزار " شهید " ، تجدید میثاق کردند.

شرکت کنندگان با نثار سلام، صلوات و شاخه‌های گل، به ساحت آسمانی شهدای والامقام ادای احترام‌ کردند.

شهید عباسعلی البرزی پس از فرمان امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل نهضت سواد آموزی در هفتم دی ماه ۱۳۵۸ به عنوان راهنمای تعلیماتی وارد نهضت سواد آموزی و سپس در آموزش و پرورش مشغول خدمت شدند.
فرهنگیان و سواد آموزان در این آیین گلزار شهدای والامقام دفاع مقدس و مدافع حرم از جمله شهید عباسعلی البرزی را با شعار« مقاومت – ولایت مداری » گلباران کردند.
معاون سواد آموزی آموزش و پرورش استان البرز دراین آیین گفت: نهضت سوادآموزی از یادگاران امام راحل و نهاد برخاسته از انقلاب اسلامی است که طی چهار دهه گذشته خدمات ارزنده ای در افرایش نرخ باسوادی کشور ارائه کرده است.
رویا عسگرپور افزود: بزرگترین درجه و رتبه ای که خدواند به برخی بندگان خاص عطا می کند، شهادت است.
وی بیان کرد: تبعیت از ولایت فقیه و زنده نگه داشتن آرمان های انقلاب، از سفارش های شهداست و باید رفتار و سلوک معنوی شهیدان را برای نسل نوجوان و جوان تبیین کنیم.
وی ادامه داد: در دوران دفاع مقدس جوانانی با ایمان، پاکیزه و مخلص برای دفاع از دین خدا و لبیک به امر ولی فقیه و نائب امام زمان(عج) از بهترین سرمایه زندگی خود که جانشان بود، گذشتند تا دین خدا را یاری کنند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.