تصویر
فرهنگ سازی در کاهش آلودگی محیط زیست تاثیر بسزایی دارد
21 دی 1402 - 15:54
2
شهردار فردیس در کارگاه آموزشی شیوه های پایش، نظارت و ارزیابی فعالیت های خدمات شهری و محیط زیست با اشاره به ضرورت پرداختن به این موضوع اظهار کرد: بشر در سراسر کره زمین با دستکاری طبیعت(آب، خاک و هوا) باعث شده تا زیست بوم دائما در حال تغییرات جدی باشد و.
ارسال توسط :
پ
پ

در کارگاه آموزشی شیوه های پایش، نظارت و ارزیابی فعالیت های خدمات شهری و محیط زیست با اشاره به ضرورت پرداختن به این موضوع اظهار کرد: بشر در سراسر کره زمین با دستکاری طبیعت(آب، خاک و هوا) باعث شده تا زیست بوم دائما در حال تغییرات جدی باشد و.
.

بازخورد آن را هم به صورت عکس العملی از خود آن دریافت می کند و برای مثال با دقت در گرم ترین ماه های سال و تحولاتی که به خصوص در چندین سال اخیر صورت پذیرفته، می توان آن را به خوبی درک کرد.
وی افزود: با توجه به اینکه بهره مندی انسان ها از منابع دارای اهمیت است در همین راستا باید بر روی اقدامات انجام شده روزانه، تمرکز کرد و با حساسیت بیشتری به این مسائل توجه شود.
احمدی نژاد تصریح کرد: پیوست های زیست محیطی، سلامت و ایمنی بیان می دارد که هر پروژه ای در مرحله مطالعه و حتی اجراء باید از سه بعد یعنی محیط زیست، سلامت و ایمنی مورد ارزیابی دقیق و موشکافانه قرار گرفته و مشخص شود که اجرای آن هیچ گونه آسیبی به محیط زیست طبیعی و انسانی و سلامت شهروندان وارد نساخته و مداوما از این سه بعد تحت مراقبت و نظارت دقیق باشد و با در نظر گرفتن آن انتظار این است که به صورت کامل، جامع و واقعی اجرایی شود.
شهردار خاطرنشان کرد: امیدواریم که با همکاری تمامی مسئولان و فرهنگ سازی با این رویکرد که شهروندان با خرید به اندازه نیازشان می توانند در تولید کمتر زباله نقش بسزایی داشته باشند، بتوانیم در کاهش آلودگی محیط زیست گامی موثر برداریم.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.