تصویر
فرهنگ سازی و تغییر نگرش در موضوع ازدواج ضرورتی انکارناپذیر است
17 آذر 1401 - 8:36
1
استاندار البرز با بیان اینکه باید نسبت به تغییر نگرش ها در بحث ازدواج اقدام کرد گفت: فرهنگ سازی در موضوع ازدواج ضرورتی انکار ناپذیر است.
ارسال توسط :
پ
پ

استاندار البرز با بیان اینکه باید نسبت به تغییر نگرش ها در بحث ازدواج اقدام کرد گفت: فرهنگ سازی در موضوع ازدواج ضرورتی انکار ناپذیر است.

مجتبی عبداللهی در حاشیه نشست ویدئو کنفرانسی ستاد ملی جوانی جمعیت به ریاست آیت الله رییسی و با حضور استانداران سراسر کشور به ایرنا گفت: جمعیت از موضوعات مهم کشور است چرا که توسط رهبر معظم انقلاب و هم در قانون مورد تاکید قرار گرفته است .
وی بیان داشت: نرخ جمعیت در کشور رو به کاهش است و به دنبال آن نرخ سالمندی افزایش یافته، بنابراین در بحث ازدواج باید بیش از هر چیزی به سمت تغییر نگرش ها اقدام کرد .
استاندار البرز با تاکید بر اینکه باید نگاه ها را به سمت موضوع ازدواج جلب کنیم افزود: متاسفانه در سالهای گذشته با شعار فرزند کمتر زندگی بهتر شاهد اتفاق های ناگواری در این حوزه و کاهش جمعیت بودیم، بنابراین فرهنگ سازی دراین زمینه بسیار پر اهمیت است .

عبداللهی، ازدواج، ازدواج آسان ، کاهش هزینه ها و کم کردن تشریفات را برای جوانان و زوجین توسط خانواده ها مهم دانست و گفت: توجه به این امر می تواند اثر گذاری ویژه ای در افزایش ازدواج ها داشته باشد.
استاندار البرز در ادامه به بحث طلاق اشاره کرد و گفت: باید روی موضوع طلاق کار کرد و با تیم های مشاوره ای مختلف و صاحبنظران برای کاهش طلاق اقدامات ویژه داشت .
وی یادآورشد: خوشبختانه شاهد آن هستیم که دریک سال گذشته در استان البرز این اتفاق افتاده و امیدواریم موضوع کاهش طلاق در استان به همین ترتیب تداوم یابد .
منبع ایرنا برچسب ها: استاندار البرز با بیان اینکه باید نسبت به تغییر نگرش ها در بحث ازدواج اقدام کرد گفت: فرهنگ سازی در موضوع ازدواج ضرورتی انکار ناپذیر است.
استاندار البرز با بیان اینکه باید نسبت به تغییر نگرش ها در بحث ازدواج اقدام کرد گفت: فرهنگ سازی در موضوع ازدوا

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.