تصویر
فرودگاه بین المللی پیام میزبان زائران نجف اشرف
21 تیر 1402 - 12:01
2
مدیر روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام از برقرار شدن پرواز از مبدا نجف اشرف به مقصد پیام و بالعکس خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ


مدیر روابط عمومی منطقه ویژه و فرودگاه بین المللی پیام از برقرار شدن پرواز از مبدا نجف اشرف به مقصد پیام و بالعکس خبر داد.

سید مهدی جعفری با اشاره به ظرفیت های این فرودگاه در بخش مسافری گفت: با توجه به فرارسیدن ایام سوگواری امام حسین(ع) و یاران باوفایش و با هدف تسهیل در روند اعزام زایران به نجف اشرف، پرواز از نجف اشرف به پیام و بالعکس برقرار شد.
وی با بیان اینکه این پرواز از اواخر تیرماه انجام خواهد شد، تصریح کرد: پرواز از مبدا نجف اشرف به مقصد فرودگاه بین المللی پیام و بالعکس از طریق ایرباس ۳۲۰ انجام می شود.
جعفری ادامه داد: در مرحله اول این پروازها به صورت هفتگی و در روزهای شنبه صورت خواهد گرفت.
وی با اشاره به برنامه های فرودگاه بین المللی پیام برای افزایش پروازها و مسیرهای پروازی به مقاصد مختلف داخلی و خارجی عنوان کرد: با توجه به حمایت دستگاه های استانی و استقبال مسافران، امکان برقراری مسیرهای جدید داخلی و خارجی در برنامه های این فرودگاه قرار گرفته است.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.