تصویر
فروش ۲۰ هزار میلیارد ریال محصولات فناورانه توسط پارک علم و فناوری البرز
09 مرداد 1402 - 16:36
3
رئیس پارک علم و فناوری استان البرز گفت: سال گذشته ۲۰ هزار میلیارد ریال محصولات فناورانه و دانش بنیان این پارک به فروش رسید.
ارسال توسط :
پ
پ

رئیس پارک علم و فناوری استان البرز گفت: سال گذشته ۲۰ هزار میلیارد ریال محصولات فناورانه و دانش بنیان این پارک به فروش رسید.

مهدی عباسی اظهار کرد: بر این اساس از بین ۵۳ پارک علم وفناوری کشور، استان البرز از نظر فروش داخلی و خارجی محصولات دانش بنیان خود به عنوان رتبه اول شناخته شد.

وی بیان کرد: اکنون ۱۱۵ شرکت دانش بنیان، فناور و خلاق، ۴۱۵ شرکت دانش بنیان در پارک علم و فناوری مستقر هستند.
رئیس پارک علم و فناوری استان البرز گفت: فعالیت این شرکت های دانش فناور و دانش بنیان اشتغالزایی برای یک هزار و ۵۹۳ نفر را به همراه داشته است.
عباسی ادامه داد: مرکز توسعه و تولید قراردادی( وینوا )پارک علم و فناوری استان البرز راه اندازی شده که این مرکز از ارکان توسعه کشورهای پیشرفته هستند و برای اولین بار در این پارک فعال شده است.
وی با اشاره به فعالیت سه هزار و ۵۰۰ واحد تولیدی و صنعتی در استان البرز گفت: این استان پایلوت در نهضت احیای واحدهای صنعتی انتخاب شده و از آمادگی لازم برای خدمت به واحدهای صنعتی در حوزه دانش بنیان برخوردار هستیم .

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.