تصویر
فریاد یا رسول الله در کرج طنین انداز شد
23 مهر 1401 - 8:52
0
به مناسبت فرا رسیدن سالروز میلاد با سعادت حضرت محمد مصطفی (ص) و حضرت امام جعفر صادق (ع) هزاران تن از قشرهای مختلف مردم و بسیجیان شهرستان کرج روز پنجشنبه اجتماع با شکوه لبیک یا رسول الله (ص) برگزار کردند.
ارسال توسط :
پ
پ

به مناسبت فرا رسیدن سالروز میلاد با سعادت حضرت محمد مصطفی (ص) و حضرت امام جعفر صادق (ع) هزاران تن از قشرهای مختلف مردم و بسیجیان شهرستان روز پنجشنبه اجتماع با شکوه لبیک یا رسول الله (ص) برگزار کردند.

مردم همیشه در صحنه و ولایتمدار کرج از اقشارمختلف اعم از پیرو جوان ، بسیجی و درحالی که پرچم های رنگارنگ دردست داشتند با تکان دادن این پرچم ها میلاد خجسته حضرت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع ) را در میدان توحید کرج جشن گرفتند .
جشن بزرگ مردم کرج با حضورهنرمندان و اهدای جوایز و برگزاری مسابقه های و هنری درمیدان توحید کرج همراه بود .
مجتبی عبداللهی استاندار البرز و مدیران ادارات و شهری کرج در این آیین معنوی حضور داشتند که فرماندهان انتظامی کرج در آیینی ویژه به مردم ادای احترام کردند.
همچنین تعدادی از مداحان به برگزاری آیین های ویژه پرداختند .
در این آیین گروه های مختلف مردم و بسیجیان اقدامات هنجار شکنانه عده ای آشوبگر در کشور را محکوم کردند ضمن آنکه با آرمان های امام راحل (ره ) ،مقام معظم رهبری و شهدای تجدید میثاق شد.

منبع ایرنا برچسب ها: به مناسبت فرا رسیدن سالروز میلاد با سعادت حضرت محمد مصطفی (ص) و حضرت امام جعفر صادق (ع) هزاران تن از قشرهای مختلف مردم و بسیجیان شهرستان کرج روز پنجشنبه اجتماع با شکوه لبیک یا رسول الله (ص) برگزار کردند.
به مناسبت فرا رسیدن سالروز میلاد با سعادت ح

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.