تصویر
فضا برای اتباع بیگانه و مهاجرین خارجی در کرج کماکان ناامن خواهد بود
23 آبان 1402 - 11:41
1
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری کرج گفت: طی یکسال اخیر با همکاری دستگاه محترم قضایی طرح های ضربتی موثری در بحث ساماندهی اتباع و مهاجرین خارجی در مرکزیت استان صورت گرفته است که طی یک دهه اخیر کم نظیر بوده و انتظار می رود تمامی دستگاه ها تلاش خود را بکار بگیرند تا فضا برای حضور اتباع بیگانه غیرمجاز در سطح شهرستان کرج ناامن بماند.
ارسال توسط :
پ
پ

معاون سیاسی، امنیتی و فرمانداری گفت: طی یکسال اخیر با همکاری دستگاه محترم قضایی طرح های ضربتی موثری در بحث ساماندهی اتباع و مهاجرین خارجی در مرکزیت استان صورت گرفته است که طی یک دهه اخیر کم نظیر بوده و انتظار می رود تمامی دستگاه ها تلاش خود را بکار بگیرند تا فضا برای حضور اتباع بیگانه غیرمجاز در سطح شهرستان کرج ناامن بماند.

دکتر آقابراری معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی فرمانداری کرج صبح سه شنبه در جلسه جلسه ساماندهی اتباع و مهاجرین خارجی شهرستان کرج که با حضور رمجی معاون محترم حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم دادستانی مرکز استان در محل فرمانداری کرج برگزار شد، ضمن قدردانی از اهتمام دستگاه قضایی در ساماندهی اتباع غیرمجاز در مرکز استان اظهار داشت:اقدامات موثری در کمپ ماده ۱۵ و ۱۶ برای ساماندهی متکدیان، کودکان کار و اتباع غیرمجاز در شهرستان کرج صورت گرفته است که در یک دهه اخیر کم نظیر بوده و جای قدردانی دارد.
وی در ادامه با تاکید بر اینکه فضا برای اتباع بیگانه غیر مجاز ناامن خواهد بود گفت: از تمامی دستگاه ها انتظار می رود تا در چارچوب وظایف قانونی و دستورالعمل های ابلاغی عمل کنند تا حق قانونی و حقوق شهروندی آنها در صیانت از خانواده ها با طرد اتباع غیرمجاز بیگانه صورت بگیرد.
این جلسه با اعلام گزارش دستگاه ها در اقدامات صورت گرفته برای ساماندهی اتباع و مهاجرین خارجی غیرمجاز در سطح شهرستان کرج ادامه پیدا کرد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.