تصویر
فعالان عرصه روابط عمومی با توانمندی های خود اتفاقات مثبتی را رقم زدند
03 بهمن 1402 - 9:04
3
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز از فعالیت مطلوب مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی فعال در برنامه های ملی و استانی تقدیر کرد.
ارسال توسط :
پ
پ

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز از فعالیت مطلوب مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی فعال در برنامه های ملی و استانی کرد.

حمیدرضا رضایی در مجمع شورای روابط عمومی دستگاه های اجرایی که با حضور مدیران روابط عمومی فرمانداری ها و سایر دستگاه های اجرایی به میزبانی فرمانداری برگزار شد، گفت: باتوجه به نقش مهم و اثربخش روابط عمومی ها در هر سازمان انتظار داریم مدیران دستگاه ها جایگاه ویژه این حوزه را با دراختیار دادن امکانات مورد نیاز همراهی و هم افزایی داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه در اداره کل روابط عومی و امور بین الملل استانداری البرز آسیب شناسی موضوعات به منظور رفع مشکلات انجام شده است، ادامه داد: به منظور فعالیت تخصصی رسانه ای در دستگاه های اجرایی دستورالعملی از سوی استاندار محترم مبنی بر اجرای ۵ فرمان ریاست جمهوری محترم به منظور ارتقای ساختار روابط عمومی ها، حل مشکلات این حوزه نظیر مباحث سخت افزاری و نرم افزاری ابلاغ شده است.
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز افزود: طی ابلاغیه دکتر عبدالهی هرگونه تغییر تحول و انتصاب با اخذ موافقت اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل امکان پذیر است و فرمانداری ها نیز به منظور پیشبرد بهتر امور و تحقق دستورالعملل فوق در حوزه شهرستانی نظارت خواهند داشت.
وی همچنین از روابط عمومی ها بعنوان سنگرسازان بی سنگر یاد کرد و گفت: علی رغم کمبودهای موجود در حوزه زیرساخت ها، مدیران و فعالان روابط عمومی های دستگاه های اجرایی با توانمندی و ظرفیت های خود توانستند عملکرد مطلوبی را در رویدادهای مختلف ازجمله سفر ریاست محترم جمهوری به استان ثبت کنند.
گفتنی است در این نشست از مدیران روابط عمومی فعال در دور دوم سفر ریاست جمهوری با اهدای لوح تقدیر با امضای عالی ترین مقام استان،استاندار محترم تجلیل به عمل آمد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.