تصویر
فعالان مساجد البرز به کمک آموزش و پرورش در شناسایی افراد بی سواد بیایند
28 آذر 1401 - 16:03
5
معاون سواد آموزی آموزش و پرورش البرز گفت : فعالان مساجد این استان به کمک آموزش و پرورش البرزدر شناسایی افراد بی سواد بیایند.
ارسال توسط :
پ
پ

معاون سواد آموزی آموزش و پرورش البرز گفت : فعالان مساجد این استان به کمک آموزش و پرورش البرزدر شناسایی افراد بی سواد بیایند.

" عسگر پور " درنشست با مسئول امور مساجد و قطب ۱۴ گانه مساجد شهرستان های تابعه استان افزود: درپی انعفاد تفاهم نامه با ستاد رسیدگی به امور مساجد استان البرز به دنبال زمینه شناسایی، جذب و آموزش سوادآموزان در البرز هستیم.
وی با بیان اینکه البرز استانی مهاجرپذیر ودارای پراکندگی جغرافیایی است، خاطرنشان کرد: کار شناسایی و جذب در این مقوله بسیار مشکل شده است .
وی یادآورشد: امروزه سوادآموزی به لایه های سخت خود رسیده و کار نهضتی ، جهادی و بسیج همگانی را در این زمینه می طلبد.
عسگرپور، استفاده از ظرفیت مساجد در تبلیغ و ترویج امور سوادآموزی ، شناسایی ، جذب و آموزش سوادآموزان ، پایگاه سوادآموزی ، استفاده از نیروهای جهادی و خیر و خیراندیش را در البرز ضروری دانست.

وی ادامه داد: نهضت سوادآموزی یادگار امام راحل است که باید همه برای تحقق اهداف این سازمان بکوشیم.
در این نشست روسای مساجد با طرح سوالات و نظرات خود آمادگی لازم جهت اجرای مفاد تفاهم نامه را اعلام و خواستار هماهنگی بیشتر رابطین امور مساجد و ادارات سوادآموزی شهرستان ها شدند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.