تصویر
فعالیت خانه محیط زیست استان البرز در دی ماه ۱۴۰۱
17 بهمن 1401 - 17:10
0
خانه محیط زیست کرج در راستای رسیدن به هدف مردمی سازی محیط زیست و ارتقای فرهنگ حفاظت محیط زیست و دستیابی به محیط زیست مطلوب ، از طریق جلب مشارکت هدفمند و اثر بخش مردم ، میزبان جمعی ازعلاقه مندان به طبیعت در رده های سنی نونهال ، نوجوان و بزرگسالان بود .
ارسال توسط :
پ
پ

خانه محیط زیست در راستای رسیدن به هدف مردمی سازی محیط زیست و ارتقای فرهنگ حفاظت محیط زیست و دستیابی به محیط زیست مطلوب ، از طریق جلب مشارکت هدفمند و اثر بخش مردم ، میزبان جمعی ازعلاقه مندان به طبیعت در رده های سنی نونهال ، نوجوان و بزرگسالان بود .

بازدیدکنندگان با مفاهیم پایه محیط زیست ، حیات وحش ایران ، گونه های شاخص جانوری استان البرز و اهمیت حفاظت از این سرمایه های ارزشمند آشنا شدند.
درگی مدیرکل استان با اعلام این خبر گفت :کارشناس موزه و مسئول هماهنگی خانه محیط زیست در طول بازدید ضمن ارائه مطالب آموزشی به پرسش های بازدیدکنندگان پاسخ داد .
وی اضافه کرد : نشست با نمایندگان تشکلها و گروههای فعال محیط زیست استان و دانشجویان از دیگر اقدامات خانه محیط زیست البرز بود.
مدیر کل البرز اشاره کرد که خانه محیط زیست کرج بعنوان سومین خانه محیط زیست کشور دارای امکانات کاملی مانند موزه ، کتابخانه، اتاق آموزش و سالن جلسات است.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.