تصویر
فعالیت ۱۵ زورخانه در البرز
25 بهمن 1400 - 11:03
5
رئیس هیات پهلوانی و ورزش‌های زورخانه‌ای استان البرزگفت :آکادمی ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای کودکان و نوجوانان در زورخانه عیاران کرج راه اندازی شده و خانواده‌ها می‌توانند فرزندان خود راجهت آموزش به این مرکز معرفی کنند.
ارسال توسط :
پ
پ

رئیس هیات پهلوانی و ورزش‌های زورخانه‌ای استان البرزگفت :آکادمی ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای کودکان و نوجوانان در زورخانه عیاران راه اندازی شده و خانواده‌ها می‌توانند فرزندان خود راجهت آموزش به این مرکز معرفی کنند.

منوچهر خسروزاده گفت: ما در سطح استان البرز ۱۵ زورخانه داریم که این زورخانه‌ها یا توسط اداره کل ورزش و جوانان، شهرداری‌ها و تعدادی هم توسط خیرین ساخته شده است .

وی افزود: با رایزنی‌های صورت گرفته با اعضای دوره قبل شورای شهر و شهرداری تصمیم بر این شد تا زمینی جهت احداث زورخانه در شهر ماهدشت توسط شهرداری به هیات زورخانه‌ای تحویل شود اما تاکنون این موضوع تحقق پیدا نکرده است.
خسروزاده گفت: در حال حاضر با شهرداری‌های و مشکین دشت مذاکره کرده‌ایم تا در این مناطق زورخانه احداث شود.
رئیس هیات پهلوانی و ورزش‌های زورخانه‌ای استان البرزتصریح کرد: استقبال از این ورزش روز به روز افزایش پیدا می‌کند و ما شاهد جذب جوانان بیشتری به این ورزش هستیم .
وی بیان کرد: یکی از مشکلات این ورزش کمبود اعتبارات جهت ساخت زورخانه است اعتبارات این ورزش جوابگوی ساخت زورخانه نیست و ما دست یاری به سوی خیرین می‌فشاریم تا یاریگر ما در ساخت زورخانه که یک ورزش باستانی است و با نام مولای متقیان امیرالمومنین (ع)پیوند خورده باشند.
سکاندار ورزش زورخانه‌ای استان به برگزاری کلاس‌های داوری و مربی گری توسط این هیات اشاره کرد و گفت: این هیات در سال جاری اقدام به برگزاری دوره‌های پیشرفته داوری و مربی گری در این رشته کرد و شاهد حضور علاقه‌مندان زیادی جهت شرکت در این دوره بودیم .
خسروزاده خاطرنشان کرد: استان البرز در ورزش زورخانه‌ای رتبه اول کشور است، ورزشکاران استان البرز در هرمسابقه‌ای که شرکت کرده‌اند مقام اول را به دست آورده‌اند، این نشان دهنده این است که توان و استعداد ورزشکاران البرزی در این رشته بسیار بالاست، امیدواریم نگاه مسوولین ورزش و استان به این ورزش یک نگاه ویژه باشد .
منبع ایرنا

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.