رئیس سازمان تجاری سازی فناوری و اقتصاد دانش بنیان وزارت جهاد دانشگاهی کشور از بیش ۵۰ مرکز شتاب دهی و نوآوری در کشور خبر داد.

استانها –

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج مسعود ابراهیمی معاون جهاد دانشگاهی و رئیس سازمان تجاری سازی فناوری و اقتصاد دانش بنیان ظهر امروز در نشست خبری چهارمین کنفرانس ملی انجمن علمی پارک های فناوری و سازمان های نوآوری ایران در سالن جلسات این سازمان برگزار شد، اظهار داشت: این نهاد در حوزه های پژوهشی و رفع نیاز این سازمان فعالیت‌های فناورانه‌ای را انجام داده است.

وی با اشاره به اینکه در حوزه پزشکی پژوهشکده رویان به عنوان پژوهشگاه سرآمد در کشور بوده و متعلق به جهاد دانشگاهی بوده است ، افزود: جهاد دانشگاهی با دارا بودن ۱۵۰ گروه پژوهشی در حال فعالیت است و ۶۰۰ عنوان دانش فنی در جهاد دانشگاهی توسعه داده و خود صاحب این دانش هستیم.

وی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی زنجیره تحقیقات و تجاری سازی و مراکز رشد و مراکز تحقیقاتی را پایه گذاری کرده است، عنوان کرد: در حال حاضر ۳ پار علم فناوری، ۲۵ مرکز رشد، بیش از ۵۰ مرکز شتاب دهی و نوآوری و ۸ پردیس پارک علم فناوری در کشور مشغول به فعالیت هستند.

معاون جهاد دانشگاهی و رئیس سازمان تجاریرسازی فناوری و اقتصاد دانش بنیان با اشاره به اینکه زنجیره ایده تا محصول و تجاری سازی محصول تا ورود به بازار آزاد در حال اجرا بوده و امیدواریم در این بازده کوتاه زمانی جهاد دانشگاهی به عنوان زیست بوم فناوری تبدیل شود.

وی عنوان کرد: این سازمانی با نام تجاری سازی و فناوری دانش بنیان تشکیل شده است.

انتهای پیام/.

امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگران توهین و اهانت نکنید

تصویر