تصویر
فعالین حوزه تعاون از خدمات صندوق بهره مند می شوند
28 بهمن 1402 - 16:59
1
رئیس اتاق تعاون استان البرز در نشست با سرپرست صندوق استان گفت: باید تدبیری بیندیشیم تا کلیه فعالین حوزه تعاون که فاقد پوشش بیمه اجتماعی هستندتحت پوشش چتر بیمه ای صندوق قرار بگیرند.
ارسال توسط :
پ
پ

رئیس اتاق تعاون استان البرز در نشست با سرپرست صندوق استان گفت: باید تدبیری بیندیشیم تا کلیه فعالین حوزه تعاون که فاقد پوشش بیمه هستندتحت پوشش چتر بیمه ای صندوق قرار بگیرند.

فواد محمدی سرپرست صندوق استان با حضور در محل اتاق تعاون استان البرز با محمدعلی مختاری رئیس این حوزه دیدار و گفتگو کرد.
در این نشست مختاری رئیس اتاق تعاون استان با اشاره به اهمیت بیمه اجتماعی گفت: بیمه اجتماعی نقش بسزایی در آتیه افراد خواهد داشت از این رو کلیه فعالین حوزه تعاون اعم از فعالان حوزه ، ، قالی بافی، صنایع دستی و هنرهای سنتی، تولیدات محصولات روستایی و عشایری و غیره که فاقد هرگونه پوش بیمه اجتماعی می باشند باید با عضویت در صندوق از خدمات و مزایای بیمه اجتماعی بهره مند شوند.
مختاری افزود: صندوق یکی از خدمات خوب و ارزنده نظام و دولت است که می توان با کمک جهاد کشاورزی، تعاونی های روستایی، دهیاران و سایر مجموعه های در ارتباط با جامعه، توسعه بخش و مروج خدمات صندوق باشیم و قطعا هر قدم خیر و کار خوب که برای مردم برداشته شود، در ذهن مردم تا همیشه ماندگار خواهد بود.
محمدی سرپرست صندوق نیز با اشاره به اضافه شدن بیمه تکمیلی به خدمات صندوق گفت: در دولت سیزدهم مسئولین صندوق با کار جهادی پیگیر خواسته های به حق جامعه هدف می باشند و در این راستا امکان استفاده از خدمات بیمه تکمیلی برای مستمری بگیران صندوق در سراسر کشور فراهم شده است.
محمدی بیان داشت: سیاست دولت مردمی سیزدهم، بهره مندی حداکثری تمامی اقشار جامعه از بیمه اجتماعی می باشد و در این راستا حمایت های بی دریغی توسط دولتمردان و شخص وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی از صندوق در راستای پوشش حداکثری جامعه هدف شده است.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.