تصویر
فعال کردن ظرفیت‌های بودجه‌ای در اشتهارد
03 مرداد 1401 - 12:41
2
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در سفر به اشتهارد از فعال کردن تمامی ظرفیت‌های بودجه‌ای که در این شهرستان وجود دارد خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در سفر به اشتهارد از فعال کردن تمامی ظرفیت‌های بودجه‌ای که در این شهرستان وجود دارد خبر داد.

تخصیص اعتبار ۹۷ میلیارد تومانی به اشتهارد و همچنین در نظر گرفتن اعتبارات سفرریاست جمهوری به شهرستان اشتهارد یکی از دستاورد‌های سفر یک روزه رئیس سازمان برنامه ریزی استان به اشتهارد بود.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یکی از اهداف اصلی این سفر را شناسایی و بررسی ظرفیت‌های موجود در بخش خصوصی و دولتی اعلام کرد و گفت: با وجود شهرک‌های صنعتی اشتهارد و کوثر و امید البرز اشتهارد یکی از شهرستان‌های توسعه یافته در سال‌های آینده خواهد بود.
وی اضافه کرد: اولویت در تخصیص بودجه تکمیل پروژه‌های عمرانی نیمه تمام و در حال احداث است که از سال‌های گذشته تعطیل شده است.
رئیس سازمان مدیریت برنامه ریزی استان پروژه‌های عمرانی، شهرک‌های صنعتی اشتهارد و کوثر، محور -اشتهارد، سالن شهدای کارگر، پایگاه امداد و نجات جمعیت هلال احمر و پروژه مهم و راهبردی انتقال آب شرب به شهرستان اشتهارد را مورد بازدید قرار داد و گفت: از محل اعتبارات ملی و استانی به تسریع در روند تکمیل این پروژه‌ها کمک خواهیم کرد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.