مدیر آموزش مدارس از راه دور وزارت آموزش و پرورش گفت: فلسفه وجودی مدارس از راه دور جذب بازماندگان از تحصیل است که این موضوع مهم در تحقق اهداف قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر که در مناطق روستایی و مرزی و حاشیه شهرهای بزرگ استان تشکیل شد بسیار موثر است.

ایرج شاه ملکی " در دوره آموزشی قوانین، مقررات و تخلفات اداری ویژه عوامل اجرایی و آموزشی مدارس آموزش از راه دور استان البرز که روز یکشنبه در مرکز رفاهی قلم کرج برگزار شد، افزود: مدارس آموزش از راه دور برای افراد بازمانده از تحصیل و شاغلینی که امکان ادامه تحصیل به شکل روزانه را ندارند طراحی و راه اندازی شده است تا این افراد ادامه تحصیل بدهند.
وی بیان کرد: یکی از سیاست های دولت مردمی خدمات به بازماندگان از تحصیل است که در مدارس از راه دور این مهم می بایست با جدیت دنبال شود و با راهبردهای مشخص مورد توجه قرار گیرد.
شاه ملکی یاد آورشد: کیفیت بخشی به فرآیند تعلیم و تربیت از دیگر موارد مهمی است که در مدارس از راه دور برای آن برنامه داریم و به همین منظور برگزاری این دوره های آموزشی را در همه استان ها مورد تاکید قرار داده ایم.

وی ادامه داد: برنامه محوری با بهره مندی از راهبردهای پیش بینی شده از مسائل مهمی است که در مدارس از راه دور کشور نیاز به توجه مدیران دارد.
مدیرآموزش مدارس از راه دور وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد: استفاده از راهبردهای تعیین شده در مدارس آموزش از راه دور را شروع کرده ایم که برای رسیدن به نتیجه مطلوب نیاز به همراهی و دقت مدیران و عوامل اجرایی در مدارس داریم.

امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگران توهین و اهانت نکنید

تصویر